Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd
Va kul med huset, grattis till er! lite drygt kanske och börja packa å greja nu men ni får ju iaf huset ni ville ha
Nötskrikan: Vilka sötnosar
Irma har bajsat 2 gånger på gräsmattan inte så uppskattade kanske Hon har sagt till mig att hon måste kissa å sen har hon ställt sig å tryckt så ja har i ren panik fått sprungit dit med pottan, en gång trampade hon i bajset eftersom hon stod å balanserade på en stock samtidigt som hon bajsade haha, kan lova att Irma inte var lycklig efter det.
Irma har börjat fått en jäkla fantasi nu å hitta på en massa saker Idag när vi satt å åt börjad ehon berättade att hon hade klättrat upp i trädet medan pappa låg och sov, hon klättrade upp till himlen för att mata fåglarna, även skorna klättrade upp för trädet. Fåglarna fick äta upp mammas(min) sallad så jag blev ledsen för att den var slut, sen kom Aron(hunden) och sa: Jag vill också mata fåglarna (Irma gör till rösten), Men då vaknade pappa och sa: Kom ner Irma, du får inte klättra upp där (Irma gör till rösten)... och så vidare.
Haha ja sådär satt hon å berättade under hela middagen och när hon skulle vara någon annan en sig själv gjorde hon till rösten, va riktigt roligt att höra på henne iaf, så nu har den där livliga fantasin kommit när hon ska berätta långa berättelser om saker som hon har "gjort" ja lr fantiserat om
Idag har vi vart på buspalatset och verkligen lekt av oss, Irma va blöt i svett innan vi va färdiga även de andra kidsen och de vuxna va helt slut Ja man är ju inte lika smidig som man va när man va barn så d tar ju på krafterna, spec när man ska krypa runt en hel del på knäna å va gravid på köpet men skoj hade vi iaf å d e ju huvudsaken.
Men nu kallar nog sängen så ja orkar med att njuta av morgondagens ledighet sen har man ju 6 dagars arbete att se framemot hehe..