Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil & Ted syskonvagn del 14

Hade en carena lift med en platta jag kortade till 58cm.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

Min dotter är 4 månader och ligger där bak hur bra som hälst...Har ingen lift dock.
    Men har kvar gamla vagnen (svår att släppa) och har sjal/sele..Hade nog inte haft problem med att bara använda vagnen, använder inte andra vagnen /selen pga p&t vagnen.

• norgesessan

Blev konstigt...Använder andra vagnen/selen för att jag vill, inte pga att jag inte skulle vara nöjd med p&t vagnen..

• norgesessan

HAr ett, men vet inte helt vad jag tycker om det....Ändrar mig kanske till sommaren kommer på riktigt...

• norgesessan

zaft, det är bilventil till däcken!! (Ifall ni har pump med bara cykelventil)

• norgesessan

Tvillingvagn? som i på brädden? Det är ju en singelvagn i den bemärkelsen. Har ett singelskydd från tullsa, men det var inte så jätteoptimalt. Har nåt foto, men mest på hur den sitter med syskonsitsen bak. Troro itne jag har helvagnsfoto med skyddet på.

• norgesessan

Har originalet, jättestort, men fungerar utmärkt när det är storm och skyfall...

• norgesessan

Har också syskonsitsen på. Hade en carenalift,men en åkpåse hade varit bra nog under vintern. (fick i februari). Jag hade inte behovet av att bära liften, och tycker inte det är svårt att lägga i henne heller.
    Hon är 4.5 månad nu, ligger oftast i babyläget, har testat syskonsitsen bak. När vi står still sitter hon ofta i syskonsitsen framme (sist var på en restaurant)

• norgesessan

Oj, läste inte det var frågan om hårdlift...Hade en mjuklift.

Har ett skydd med huva på till sulkyn, fattar inte vem som ska rymmas under den huvan. sonen är som sagt 4 år, och huvan är gigantisk fortfarande. Har inte använt den vagnen sen innan isabelle föddes.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 14