Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil & Ted syskonvagn del 14

Ang, briodynan, har en som vi köpte 2002, den går ju inte att fästa, så den glider ned. Men annars funkade den bra...Den finnns kanske med på mina bilder. ( en grå).
    Den måste vikas längre ner än där det är sytt för att vikas. (eftersom ryggen på vagnen är så lång)

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

Det var fel årstal på dynan, det var åkpåsen som var inköpt 02...sittdynan är nog en 04 gissar jag...Fick den för 60kr, en affär stängde ner (När jag hittade åkpåsen med)

• norgesessan

JAg tycker det är hur lätt som hälst att lägga in barnet..
    Väntar fortfarande på när det ska bli jobbigt...(3 månader är tösen)

i briodynan är det hål til bälterna..(Iallafall i vår)

• norgesessan

Jag måste vara en naturtalent...Har tänkt på det helt sen jag läste i den bloggen om hon som nästan tappade sitt barn när hon skulle lägga i barnet...

• norgesessan

Tyvärr, den ser mer perfekt ut än den är...har inte hittat nåt vettigt sätt att fästa den ennu...Kommer jag bara på ett så funkar den säkert bra..Den ser ut som ett bilfönstersolskydd som är dubbelt så långt, sen böjer man den till en suflett och fäster med två små fästen, men ena har gått isönder....

• norgesessan

Tror den heter sunnyshade eller något, och på bilden i annonsen (finns en internetlänk nånstans) sitter den på en bilstol.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 14