• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Cookie: Haha va skön du e, e d äntligen dax hehe ingen kan ta miste på att du e glad iaf, härligt bruttan nu får du vila din trötta kropp lite hehe.

Grattis till d, så va händer då mest slappis lr ska ni ut på upptäcksfärd i världen?

Själv har jag bränt mina axlar idag på hunddagis, dumt, borde vetat bättre än å ta ett linne på mej, fyyyy, ajaj, så nu e jag en liten kräfta, å så läcker å sexig ja är nu, NOT.

Imorrn e d 1-årskalas för min svägerskas lilla groda, sötaste ungen i världen förutom mina egna då hehe. Vi började verkstan samtidigt å nu e hennes gullunge ett år, oj va tiden flyger.

Kramisar brudar

• Teza73

EnsammaMamman: Å-Bryggan e gamla Pråmen, hette d förr, ligger precis vid stadsparken, typ mitt emot stadhotellet på andra sidan ån, ser ut som en stor flytbrygga med en restaurang på, du kan inte missa den om du står i parken lr på bron på höger sida från stan sett, funka min beskrivning, hajar du vart jag menar?

• Teza73

Ojoj va ni skrivit idag brudar hänger knappt med ju

MarcusFru: OjOj å må så illa, ärligt mådde jag aldrig illa ett skvatt me nån av pojkarna, ujuj, lär väl få igen d big time när d e min tur huvva, hehe

Bisquit: Jasså du e samma skrot å korn som mej, blir oxå mest röd av solen, håller mej mest undan, men brände mej redit häromdan, klantpottan nr 1, har inte mycke pigment jag heller hehe blir knallröd sen rasar d av, buhu blek som en alvedon hehe

Va kul d ska bli imorrn tjejer, längtar, ses utanför kl 18

Kramisar

• Teza73

Halloj brudar har varit lite of typ igår, men tack för en jättetrevlig kväll i Tisdags, asmysigt ju, hoppas fler sånna väntar, å då hoppas vi pricka rätt datum så thesecret oxå kan va med,vi e ju sååå nyfikna på din "hemlighet":)

Ja kakan vars e du, va ju så sugen på att träffa dej, va vi ju allihop. Hoppas allt e bra me dej! Kramis

kramis goa babes

• Teza73

thesecret: Sant väldigt lugnt, själv har man ju ständig semester, buhu, men d funkar någolunda nu när d e sommar iaf!

Mysit å åka till Finland, skulle vi med gjort om vi inte varit arbetslösa, vågar inte dom e ju stenhårda på d där, å man får ju inte åka nånstans, om man inte tar semester å då missar man ju pengar, suck. min gubbes släkt bor oxå i Finland, hade varit så kul å träffa hns mamma, tycker så mycke om henne, men men får väl bli nannan gång.

Hoppas ni får d bra.

Kramar

• Teza73

Stina:Nåt annat som e asbra mot illamående,är just som Jeanette sa, ingefära, men jag brukar ta torkad ingefära(på bit) sen fänkolsfrön och göra te på, sanslöst effektivt, prova d Stina, just grav.illamående vet jag ju inte, men e till å me bra vid magflunsa, magkatarr d bästa som finns, inget socker bara som d e, e inte asgott men fullt drickbart å HJÄLPER big time.

Kramis

• Teza73

Petra: Va go du e, skönt å känna att ni förstår, suck, ja styrkan, hittar man väl på nåt sätt i sej själv, som man alltid gjort, e ju en possitiv tjej, men jobbit e d iaf, börjar osa kronopelle lång väg här, hoppas man löser d på nåt sätt innan, puh, men man får inte ge upp, hehe

Ja Kakan, vart e du, jösses börjar tro att nåt allvarligt har hänt, hoppas inte, tänker på dej iaf massor, stooor kram

• Teza73

Hej tjejer, tack för fina ord, jodå vi försöker hitta på småtripper å så för att inte gro fast här hemma så lite blir d ju.

Ja ha då va d snart dax för tanten igen då, lörda e d meningen hon ska hälsa på, tror inte jag hoppas nåt vid de här laget, lite kanske, men nja, men sen e d 21 dagar så ska jag åter börja spreya igen d känns spännande å nåt att se fram emot, hihi

Kramis på er allihopa

• Teza73

Idag inväntar jag min normalt punktliga dumtant, hmm men e visst en sån omgång som känner för att dra på sej, inte ett ynka tecken på att den e på g ens, grrr blir så sur, vill INTE börja hoppas, så många gånger man gjort d å blivit besviken, bara för att kärringen behagar bli sen en lr ett par gånger.

Blir så irriterad på att hoppet börjar spira bara efter en dag sådär, men tror ganska säker att hon dyker upp sen men säkert i dagarna som kommer, suck. Förra månaden va hon fasen prick på timmen tror jag.

Jaja e bara å bita ihop å vänta ut skrället, blää.

Sorry för min tråkiga ton, e bara så less idag, d går över:)

Kramis

• Teza73

Petra: Tack va gullig du e, hmmm näääää ingen tant så långt ögat kan se, börjar bli frustrerande, gjorde ett test igår, mest för att inte börja hoppas för mycke, d va ju negativt så klart, så va 17 e d nu då, grrr. Har ju planerat nästa ivf med catarina, å hon e ju ledig, hoppas hon kommer tillbax i tid för å skjuta på tiden för nedregleringspoverna, nån som vet när hon e tillbax?

Åh dum som man e frågar man sej just detta: Hur säkra e testen egentligen? Står ju dom ska va 99% vid bim och efter, så då borde d ju stämma, men sen hör man om dom som inte plussat förrns nån vecka lr mer efter, oxå irriterande att man ens tänker på d.

Menar visst jag har ju barn jag borde ju veta, haha ye`right, d va ju i en annan tidsålder typ, jösses 14 år sen, å när jag va gravid me dom va testerna mycke sämre, inte lika känsliga, då skulle man vänta mins 1 vecka efter bim för å kunna lita på resultatet, helst 2 veckor, haja vilken väntan, hehe.

Menmen kärringen dyker väl upp, har väl bara fått för sej å jävlas, blä.

Trädgårn ja hehe den blir lite rensad, men d vi skulle behöva göra kostar så den får snällt vänta här med, tycker du e duktig petra:)

Kramisar på er alla

• Teza73

Anna: Va härligt med semester, bara få ta d lugnt ett tag:) Tanten verkar va på väg nu:( men d visste jag ju nästan så d e lugnt.

Ha en skön dag, kramis

• Teza73

sant ny tråd låter bra brudar. Känns så skönt att ha er, som ni säger ni vet ju hur d känns, å vad man går igenom, tack för att ni finns:)

Håller med stina, jösses va tungt d låter me stödstrumpor å foglossning å grejer, hmmm hehe inget jag nånsin kände av me mina grabbar, men då va ja ju så ung, mådde ju som en prinsessa hela tiden, bättre än nånsin faktiskt, aldrig illamående, inga ömma ben lr nåt alls, möjligen lite trött i ryggen sista månaden lr så.

Men kan tro att jag åker på alltihopa nästa gång, sån tur kan man ju inte ha varje gång kan jag tro, tycker ni e tuffa tjejer, kånka på.

Kramar om er alla

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3