• Marcus fru

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Sitter på jobbet o har lite långtråkigt så jag passar på att titta in...
    Vad ska man göra nu då här på jobbet när man redan förberett allt löpande pappersarbete som ska göras de närmaste veckorna, har till o med skrivit instruktioner för min ersättare som kommer vara här ngn veckan när exp annars är helt tom - o hon börjar inte förrän om tre veckor, snacka om att vara ute i god tid

Har t o m nästan gjort alla de extrasysslor för dagen som jag lovat att ta hand om när vaktmästaren är på semester... Kvar att göra är väl att börja städa det där kopieringsrummet utan fönster som är så dammigt så jag blir tokig. Men det känns inte lockande att gå ännu längre in i byggnaden när solen skiner så härligt ute...
    Sitter här i mitt källarrum o ser solen skina in genom extremt skitiga fönster.

Hoppas att ni alla får en bra vecka!

• Marcus fru

Hihi, ibland blir man lite veckovill... Kanske var Bullens mående som fått dig att bli lite vilse...

Ska bli kul att ses nästa vecka, har kollat på den 19 feb o gissar på det längre av de två namnen...

Har köpt test nu iaf, har inte vågat testa mig ännu, men kanske ikväll. Det är ju en vecka sen bim, så då står det ju att man kan testa när som... Vill att mannen ska vara med, o just nu är han upptagen, så jag får vänta. Roar mig med att surfa runt på nätet o springa till tvättstugan så länge.

Är så nervös för att det inte ska vara ett plus... Vill inte ha den besvikelsen just nu, men kanske bättre att veta än att springa på toa stup i kvarten bara för att jag tror att det börjat blöda...

• Marcus fru

Bara ett tillägg:

Ni är så goa tjejer o jag blir glad av att läsa vad ni skriver, många leenden vid denna dataskärm när jag går in o läser i vår tråd!

• Marcus fru

Inatt har jag knappt sovit, mest snurrat i min säng... Tankarna har malt, jag har varit kissnödig o illamående hela natten... Tankarna har kretsat kring hur man berättar för sina föräldrar o vänner om ngt positivt som hänt...

Promenerat till jobbet har jag gjort med ett stort leende på läpparna o tårar i ögonen!

Igår kväll visade sig ett +!!! Jag är lycklig men det känns overkligt...

Tack för alla tummar!!!

• Marcus fru

Varför skulle vi INTE tycka om dig, när du redan har gjort ett så positivt intryck i denna tråd, känns som du är dig själv, så det blir nog kanon!

M oxå riktigt glad, men han har lite svårt för mina starka känslor o alla tankar o funderingar, han försöker få mig att ta en dag i taget o inte tänka på att det i december o januari kommer bli tungt att promenera upp till jobbet (en halvtimme enkel väg o uppförsbacke) han tycker jag ska tänka på det då o inte nu

• Marcus fru

Mmmm, det var en bra femårspresent - vi firade femårig bröllopsdag i fredags.
    Kom att tänka på det nu när du skrev om alkoholfri champagne Anna, vi fick sådan på hotellrummet på vår bröllopsnatt - den var INTE god... Så det kanske är bättre att skåla i cola eller nått annat gott!

• Marcus fru

Tack alla goa tjejer för era grattishälsningar!!!

Nästan rädd att berätta för jag vet hur dubbelt det kan kännas att höra när andra får ett + o man själv inte får det... Samtidigt får jag hoppas att det ger lite hopp till er andra om att hoppet inte är ute för er heller!!!

Petra, akta tummen! Men bra att hålla den lite till, tills de kritiska veckorna är över...

Nu ska vi åka iväg några dagar så jag kommer sakna er här! Hoppas jag inte mår alltför illa, ska dela rum med fyra andra tjejer o vi är inte redo att berätta för dem än. Än så länge inte så mkt illamående, bara lite så där i bakgrunden mest hela tiden...

Vi ses på tisdag. Tid o plats??

Kram på er o hoppas ni får njuta av sommarvärmen!

• Marcus fru

Hej tjejer!!!
    Så härligt att läsa vad ni skriver.

Kakan, skönt med semester, njut! Själv har jag två veckor kvar att jobba...

Teza, det är bra att försöka att inte tänka så mkt, men visst är det svårt... Tänker på dig!

Har haft en underbar helg, med härlig undervisning och sköna bad! Har kunnat att inte avslöja ngt, haft frukt i väskan hela helgen som jag stoppat i mig när det blivit för illa. (Skyllt på att det är ett sätt att hålla sig vaken när man sitter o lyssnar i så många timmar...)
    Börjar blir jobbigt att gå den där halvtimmen upp till jobbet, då förmiddagarna inte är så roliga hos mig. Sen blir det att sitta på kontoret på fm o göra så få ansträngande saker som möjligt. Efter lunch får jag ta tag i städning av kontor osv...

Idag ska jag köpa sea-band, så här kan jag inte ha det. Än så länge har jag dock sluppit spy...

Ska bli jätteroligt att träffa er imorn kväll!!!

• Marcus fru

Ngnstans slutet på v 6, början på v 7, beroende på hur noga man räknar, skrev in datum för ÄL i förlossningskalendern här på FL o då säger den att jag börjar v 7 (6+1) idag. Typ...

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3