E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
Hoppas ni hakar på vidare
Kramar mina vänner
moans: Ja haha bra att du iaf hittat hit, hoppas dom andra snart gör d med ju, har tid för vul på torsdag, ska bli spännande, hoppas allt gått bra, sprutandet går bra, inne på 5e dan idag.
Hoppas kalaset va trevligt igår
kramar
Marcusfru: Hehe ja d gör dom nog får vi hoppas, annars får jag väl kika in på deras gästböcker å dra lite i dom hehe.
Åh Rosenforsparken, så härligt där va jag oxå häromdan, mina päron bor ju i skogstorp å jag e ju uppvuxen där så jag älskar d stället, min lilla oas/smultronställe i livet kan man nog säga.
Kramkram
Petra: Tack för tummarna, känns gott å veta att ni finns där ute tjejer å vi kan hålla alla tummar för varann.
D med parken, om du kommer från alfa laval-hållet så e parken på höger sida en bit innan konsum, direkt efter dammarna och stora forsen på höger sida, tror d e skyltat oxå, såå fint där, helst ska man går runt hela, längs stigen å ner mot vattnet vid ån på andra sidan, va mycke där när jag va barn, men då va parken lite bortglömd å inte skött av någon så då fick man snåra sej fram, men va ändå en jättefin plats.
Kramis
Heeeeeej tjejer, gjorde mitt vul idag, allt så bra ut, förutom att jag va på väg att bli överstimulerad, så jag fick från å med idag gå ner i sprutdos från 125 till 75, å 50 imorrn, sen åker vi till falun på Måndag, e sååå exalterad, men lite nervös, e ju äp:n jag varit lite skraj för hela tiden då jag e så jäkla känslig just i d området, håll tummarna för mej nu tjejer!!!
Hoppas ni andra mår bra oxå, ha en mysig valborgskväll
Kramkram
Moans: Hm jag vet ärligt inte hur många hon såg, men hon höll på bra länge å mäta storleken, å känns som hon kom upp till en 15-20 lr mer, men kan d stämma? Har ingen aning faktiskt, men hon sa att d va regält många iaf men aldrig antalet, uhhh.
Skönt att dom är så bra på Falunkliniken, jag e lite nervig men som du sa, jag får be om mer droger hehe helt enkelt om d behövs.
Trist å va så allergisk, stackare, har själv klarat mej ifrån sånt, men man vet ju aldrig kan ju dyka upp när som helst i livet så, glad jag sluppit hittils iaf, hoppas d ger sej snart så du kan njuta av vädret till slut.
Kramkram
Moans: ja hihi e ju sant, ett räcker ju, bara d blir dugligt nog att sätta tillbax sen så, hehe. Kommer inte ihåg, va kom d sej att du fick 2 tillbaka, pga åldern lr? Haft lite tankar om d där, om hur dom tänker å hur man ska tänka själv å så!!
Kram
Moans: oki, ja jag hade för mej d va så du sa, blir ju 36 iår, vet ju inte hur dom tycker å så, kanske att vi ska testa med ett först lr så, annars grunnar jag faktiskt på 2, hm lite svårt kan jag tycka, men får prata lite me markus så vi e överens om frågan skulle dyka upp, lr om vi kommer fram till att vi vill d om vi ska fråga själva!
Haha va konstigt d där blev, sorry, känner mej lite yr i mössan just nu hehe e så himla mycke allt d här å jag e sååå exalterad, plötsligt kryper tiden fram, hur e d
kostar d som ett läkarbesök när man kommer dit, gånger 2, lr hur fumkar d, glömde fråga d igår? Bra å veta lixom
Kramkram
Tack söta tjejer för era lyckönskningar, allt gick bra, men ont gjorde d som 17, fick mer å mer morfin, ändå fick ja nästan klämma sönder Markus hand, hehe tur han e stor å stark, men va spännande d va å se när dom plocka ut äggen, häftig kännsla, Markus va helt farsinerad. Hade inte ont när jag åkte hem, tyckte typ; D va ju baggis, men när medicinerna släppte, buhu, AJJJ, börjar ge sej nu dock, kan knappt stå upprätt, vilken mes man e ujuj, men d va helt klart värt d ändå hihi
10 små guldägg fick dom att jobba med, så nu e d bara å hoppas att nåt, helst några av dom blir befruktade, får veta i morrn.
Stina: Blä för allergi, stackare, hoppas d ger sej nu då när d regnat lite, synd med älen, håller alla tummar jag har att d tar sej av sej självt, bamsekram
EnsammaMamman: Skönt du hitta oss till slut, brabra, e några som inte hittat in än, typ solrosarnas, sommarblommor, och bisquit, undrar just om man ska gå å dra lite i dom hihi
MatsAtari: Välkommen till tråden
Hello everybody:), då dom ringde idag från falun, va d 8 st ägg som blivit befruktade, ganska bra verkade d som hihi, ska tillbaks på Lördag å sätta tillbax ett guldägg, är såå spännande ju hihi.
Jösses Sommarblommor va fort d går, häftigt
Kramar