• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Halloj tjejer, nu blev vi nedstängda igen, d går ju inte för sej, så här e 3e tråden
    Hoppas ni hakar på vidare

Kramar mina vänner

• Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3
  • Teza73

moans: Ja haha bra att du iaf hittat hit, hoppas dom andra snart gör d med ju, har tid för vul på torsdag, ska bli spännande, hoppas allt gått bra, sprutandet går bra, inne på 5e dan idag.

Hoppas kalaset va trevligt igår

kramar

• Teza73

Marcusfru: Hehe ja d gör dom nog får vi hoppas, annars får jag väl kika in på deras gästböcker å dra lite i dom hehe.

Åh Rosenforsparken, så härligt där va jag oxå häromdan, mina päron bor ju i skogstorp å jag e ju uppvuxen där så jag älskar d stället, min lilla oas/smultronställe i livet kan man nog säga.

Kramkram

• Teza73

Petra: Tack för tummarna, känns gott å veta att ni finns där ute tjejer å vi kan hålla alla tummar för varann.

D med parken, om du kommer från alfa laval-hållet så e parken på höger sida en bit innan konsum, direkt efter dammarna och stora forsen på höger sida, tror d e skyltat oxå, såå fint där, helst ska man går runt hela, längs stigen å ner mot vattnet vid ån på andra sidan, va mycke där när jag va barn, men då va parken lite bortglömd å inte skött av någon så då fick man snåra sej fram, men va ändå en jättefin plats.

Kramis

• Teza73

Heeeeeej tjejer, gjorde mitt vul idag, allt så bra ut, förutom att jag va på väg att bli överstimulerad, så jag fick från å med idag gå ner i sprutdos från 125 till 75, å 50 imorrn, sen åker vi till falun på Måndag, e sååå exalterad, men lite nervös, e ju äp:n jag varit lite skraj för hela tiden då jag e så jäkla känslig just i d området, håll tummarna för mej nu tjejer!!!

Hoppas ni andra mår bra oxå, ha en mysig valborgskväll

Kramkram

• Teza73

Moans: Hm jag vet ärligt inte hur många hon såg, men hon höll på bra länge å mäta storleken, å känns som hon kom upp till en 15-20 lr mer, men kan d stämma? Har ingen aning faktiskt, men hon sa att d va regält många iaf men aldrig antalet, uhhh.

Skönt att dom är så bra på Falunkliniken, jag e lite nervig men som du sa, jag får be om mer droger hehe helt enkelt om d behövs.

Trist å va så allergisk, stackare, har själv klarat mej ifrån sånt, men man vet ju aldrig kan ju dyka upp när som helst i livet så, glad jag sluppit hittils iaf, hoppas d ger sej snart så du kan njuta av vädret till slut.

Kramkram

• Teza73

Moans: ja hihi e ju sant, ett räcker ju, bara d blir dugligt nog att sätta tillbax sen så, hehe. Kommer inte ihåg, va kom d sej att du fick 2 tillbaka, pga åldern lr? Haft lite tankar om d där, om hur dom tänker å hur man ska tänka själv å så!!

Kram

• Teza73

Moans: oki, ja jag hade för mej d va så du sa, blir ju 36 iår, vet ju inte hur dom tycker å så, kanske att vi ska testa med ett först lr så, annars grunnar jag faktiskt på 2, hm lite svårt kan jag tycka, men får prata lite me markus så vi e överens om frågan skulle dyka upp, lr om vi kommer fram till att vi vill d om vi ska fråga själva!

Haha va konstigt d där blev, sorry, känner mej lite yr i mössan just nu hehe e så himla mycke allt d här å jag e sååå exalterad, plötsligt kryper tiden fram, hur e d
    kostar d som ett läkarbesök när man kommer dit, gånger 2, lr hur fumkar d, glömde fråga d igår? Bra å veta lixom

Kramkram

• Teza73

Tack söta tjejer för era lyckönskningar, allt gick bra, men ont gjorde d som 17, fick mer å mer morfin, ändå fick ja nästan klämma sönder Markus hand, hehe tur han e stor å stark, men va spännande d va å se när dom plocka ut äggen, häftig kännsla, Markus va helt farsinerad. Hade inte ont när jag åkte hem, tyckte typ; D va ju baggis, men när medicinerna släppte, buhu, AJJJ, börjar ge sej nu dock, kan knappt stå upprätt, vilken mes man e ujuj, men d va helt klart värt d ändå hihi

10 små guldägg fick dom att jobba med, så nu e d bara å hoppas att nåt, helst några av dom blir befruktade, får veta i morrn.

Stina: Blä för allergi, stackare, hoppas d ger sej nu då när d regnat lite, synd med älen, håller alla tummar jag har att d tar sej av sej självt, bamsekram

EnsammaMamman: Skönt du hitta oss till slut, brabra, e några som inte hittat in än, typ solrosarnas, sommarblommor, och bisquit, undrar just om man ska gå å dra lite i dom hihi

MatsAtari: Välkommen till tråden

• Teza73

Hello everybody:), då dom ringde idag från falun, va d 8 st ägg som blivit befruktade, ganska bra verkade d som hihi, ska tillbaks på Lördag å sätta tillbax ett guldägg, är såå spännande ju hihi.

Jösses Sommarblommor va fort d går, häftigt

Kramar

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3