• Anonym (annapanna)

    Vadär det "slampigaste" du gjort?

    Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.

  • Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?
  • Magiska83

    Det slampigaste jag gjort är det jag gör nu. Jag har en underbar kk. Skönt sex lite hårt och dominant och försöker utforska varandras fantasier. 

    MEN jag har en "ägare" som via Skype och en annan chattsida, förnedrar mig verbalt dagligen (ej utseende). Han får mig att göra saker både hemma och på offentliga toaletter. Och ja älskar det! 
    Han vet om min kk men ej tvärtom... 

  • Carroz11n
    JJ19 skrev 2024-06-28 15:24:38 följande:
    Var det bra då? Sex i bilar är ingen favorit. För trångt och obekvämt...
    Så där, spännande men trångt och jag blev förvånad att han hade en sån liten erektion.
  • JJ19
    Carroz11n skrev 2024-06-30 09:28:12 följande:
    Så där, spännande men trångt och jag blev förvånad att han hade en sån liten erektion.
    Kanske smidigare med en liten när man är i en bl?
    Bra när det är begränsat utrymme :)
  • Noctem
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 03:46:46 följande:
    Frågan var om du menade Annika Norlin. Den var ju inte på något sätt svårt formulerad.

    Själv har jag kört dubbel anal jo. Finns att beskåda på en gammal svensk p-film.
    Gammal svensk p-våffla?? Gammal som i dvd, lr gammal som VHS?? I svenska p-rullar, har de ytterst sällan, så "hårt" sex. Kanske nu mera absolut. Men inte om man ser tillbaka på produktionsbolag som : "Max's" ,"Bestseller's", "Razzel's" eller "Aktuell Rapports"... 

    Ska alla bara köra Anonyma inlägg, och fortsätta att hitta på saker i "sitt riktiga liv"
  • Anonym (Jfjf)
    Carroz11n skrev 2024-06-28 15:05:05 följande:

    Gift sedan många år tillbaka - men sugen på ett engångsligg - kontaktade en kille jag var kär i för 30 år sedan, han ville ses - vi gjorde det i hans bil på väg till jobbet på morgonen två gånger på två olika parkeringsplatser.


    Inte särskilt slampigt föreligga i en bil hae väl vem som gjort. men riktigt hemskt och fult däremot att vara otrogen . Gå och skäms
  • Anonym (Jfjf)

    Mot ett träd ute där folk kunde se, mot en bil, med min körlärare, ja osv. Vet inte vad man höll på med förr 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Normal)
    Noctem skrev 2024-07-01 13:48:52 följande:
    Gammal svensk p-våffla?? Gammal som i dvd, lr gammal som VHS?? I svenska p-rullar, har de ytterst sällan, så "hårt" sex. Kanske nu mera absolut. Men inte om man ser tillbaka på produktionsbolag som : "Max's" ,"Bestseller's", "Razzel's" eller "Aktuell Rapports"... 

    Ska alla bara köra Anonyma inlägg, och fortsätta att hitta på saker i "sitt riktiga liv"
    Nej.
    Vad yrar du om?
  • Anonym (Swing)

    När jag skrev om en upplevelse jag hade i höstas så fick jag inlägget bortplockat med motiveringen att jag försökte sälja sex...
    Tog definitivt inte betalt för det...

    Tog på rafset, stövlar och så en trenchcoat utanpå och cyklade genom "stan" till mannen som öppnade dörren med fullt stånd och jag tog den i munnen direkt på trappan när han öppnade dörren.
    Vi hade bestämt det innan.
    Och ja, det är en jag känner och inte en okänd man jag åkte hem till.

    I våras var jag på en "privat" swingersklubb och där hade i princip alla sex med alla. Helt galet vad det knullades runt. 

    För tillfället är väl det slampigaste att jag har några stycken olika män jag har sex med. Några vet om att det finns flera medans några är lyckligt ovetandes om att de andra männen.

  • 19mark82
    Anonym (Swing) skrev 2024-07-02 11:28:21 följande:

    När jag skrev om en upplevelse jag hade i höstas så fick jag inlägget bortplockat med motiveringen att jag försökte sälja sex...
    Tog definitivt inte betalt för det...

    Tog på rafset, stövlar och så en trenchcoat utanpå och cyklade genom "stan" till mannen som öppnade dörren med fullt stånd och jag tog den i munnen direkt på trappan när han öppnade dörren.
    Vi hade bestämt det innan.
    Och ja, det är en jag känner och inte en okänd man jag åkte hem till.

    I våras var jag på en "privat" swingersklubb och där hade i princip alla sex med alla. Helt galet vad det knullades runt. 

    För tillfället är väl det slampigaste att jag har några stycken olika män jag har sex med. Några vet om att det finns flera medans några är lyckligt ovetandes om att de andra männen.


    Hur avgör du vare sig ena mannen ska få veta om de andra medans en andra mannen inte ska få veta? I övrigt har du sex med dessa män för att kunna ha/smaka olika kukar eller för att annars med en enda man blir antal sexuella stunder begänsade?
  • Anonym (Swing)
    19mark82 skrev 2024-07-02 13:32:12 följande:
    Hur avgör du vare sig ena mannen ska få veta om de andra medans en andra mannen inte ska få veta? I övrigt har du sex med dessa män för att kunna ha/smaka olika kukar eller för att annars med en enda man blir antal sexuella stunder begänsade?

    För att det helt enkelt har slumpat sig så bara. 
    Jag har väl rent krasst bara berättat mina förehavande för en enda och det bekommer honom inte utan han är gärna med och leker när han får.
    En annan som vet är för att jag mött honom vid olika tillfällen. De andra frågar inte så jag berättar inte helt enkelt.
    Så länge ingen beter sig som om vi vore ett par så finner jag ingen anledning att diskutera mina privata förehavanden likväl som jag inte frågar efter deras.


    Drömmen är så klart att hitta en partner som är en utmaning både intellektuellt och sexuellt. Finns dock väldigt få sådana män tyvärr.
    Hittar man någon som är någorlunda skärpt så är de kassa på sex och är de bra på sex så är de inte lika skärpta - min erfarenhet, och då är jag i övre medelåldern så hunnit med en del dejter genom åren.

  • Anonym (2016)
    Anonym (Swing) skrev 2024-07-02 13:56:08 följande:

    För att det helt enkelt har slumpat sig så bara. 
    Jag har väl rent krasst bara berättat mina förehavande för en enda och det bekommer honom inte utan han är gärna med och leker när han får.
    En annan som vet är för att jag mött honom vid olika tillfällen. De andra frågar inte så jag berättar inte helt enkelt.
    Så länge ingen beter sig som om vi vore ett par så finner jag ingen anledning att diskutera mina privata förehavanden likväl som jag inte frågar efter deras.


    Drömmen är så klart att hitta en partner som är en utmaning både intellektuellt och sexuellt. Finns dock väldigt få sådana män tyvärr.
    Hittar man någon som är någorlunda skärpt så är de kassa på sex och är de bra på sex så är de inte lika skärpta - min erfarenhet, och då är jag i övre medelåldern så hunnit med en del dejter genom åren.


    Tycker det låter härligt med ett eget litet harem :)
    Tråkigt att du inte lyckas hitta någon som matchar dig både intellektuellt och sexuellt. Det är ju verkligen drömmen...
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?