Vadär det "slampigaste" du gjort?
Jag fick en strålande ide i helgen och skickade nakenbilder till en gift kollega när han jobbade och jag var onykter.
Jag fick en strålande ide i helgen och skickade nakenbilder till en gift kollega när han jobbade och jag var onykter.
Misstänkte det. Riktigt styggt gjort av dig! Och det är något positivt i min värld!
Har gjort liknade med en kollega en gång i tiden?riktigt hett!
För att det helt enkelt har slumpat sig så bara.
Jag har väl rent krasst bara berättat mina förehavande för en enda och det bekommer honom inte utan han är gärna med och leker när han får.
En annan som vet är för att jag mött honom vid olika tillfällen. De andra frågar inte så jag berättar inte helt enkelt.
Så länge ingen beter sig som om vi vore ett par så finner jag ingen anledning att diskutera mina privata förehavanden likväl som jag inte frågar efter deras.
Drömmen är så klart att hitta en partner som är en utmaning både intellektuellt och sexuellt. Finns dock väldigt få sådana män tyvärr.
Hittar man någon som är någorlunda skärpt så är de kassa på sex och är de bra på sex så är de inte lika skärpta - min erfarenhet, och då är jag i övre medelåldern så hunnit med en del dejter genom åren.