• Anonym (annapanna)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.

• Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?
  • Anonym (Anonymisk)
    Anonym (W) skrev 2024-05-06 20:05:19 följande:
    Intressant att du ignorerar kvinnorna som låtsas vara män.
    Ja, jag ignorerar dem eftersom de inte finns härinne.
  • Anonym (ChristerSjögren)
    Anonym (R) skrev 2024-05-06 20:34:26 följande:
    Påhittat. Kvinnor gör inte så.
    I vilken värld lever du? De senaste decennierna har kvinnor blivit mer som män. Många kvinnor tar det de vill ha och skiter i resten. 
  • Anonym (Iris)

Hade sex med min styvpappa en timme efter mamma dumpat honom. Hade legat en laddning i luften i flera år innan det hände. 
    Efter det hade vi otroligt mycket sex i typ två år innan vi båda ganska samtidigt blev ihop med nån på var sitt håll. Vi har nu börjat prata om att ses igen. Sexet var gaaalet bra!! Bästa någonsin!

• Tornhöken
    Anonym (Iris) skrev 2024-05-07 07:48:25 följande:

Hade sex med min styvpappa en timme efter mamma dumpat honom. Hade legat en laddning i luften i flera år innan det hände. 
    Efter det hade vi otroligt mycket sex i typ två år innan vi båda ganska samtidigt blev ihop med nån på var sitt håll. Vi har nu börjat prata om att ses igen. Sexet var gaaalet bra!! Bästa någonsin!

Det var slampigt! Stor åldersskillnad?
  • Anonym (Iris)
    Tornhöken skrev 2024-05-07 08:17:54 följande:
    Det var slampigt! Stor åldersskillnad?
    Han är 25 år äldre.
  • Tornhöken
    Anonym (Iris) skrev 2024-05-07 08:32:05 följande:
    Han är 25 år äldre.
    Hur gammal var du när de separerade?
  • Anonym (Iris)
    Tornhöken skrev 2024-05-07 08:44:57 följande:
    Hur gammal var du när de separerade?
    En bit mer än byxmyndig. :)
  • Anonym (Cx)
    Anonym (Iris) skrev 2024-05-07 07:48:25 följande:

Börjat prata om att träffas igen, Vaddårå, någon fetish du har, eller går det ej att hitta någon annan? ;)
  • Tornhöken
    Anonym (Iris) skrev 2024-05-07 08:58:12 följande:
    En bit mer än byxmyndig. :)
    Haha ganska ung alltså!
  • Anonym (Het)
    Anonym (R) skrev 2024-05-06 20:34:26 följande:
    Påhittat. Kvinnor gör inte så.
    🤭🤭  Var inte så naiv. 

Jodå. Jag är kvinna och jag lever verkligen ut på alla nödvändiga och onödiga sätt. 
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?