• Anonym (annapanna)

Vadär det "slampigaste" du gjort?

Själv har jag haft sex med två olika killar inom loppet av 6 timmar. Det är helt klart det "slampigaste" jag sysslat med.

• Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?
  • Anonym (Swing)
    Freddie K skrev 2024-01-17 10:53:39 följande:
    Åh, det lät härligt. Själv har jag aldrig gjort något slampigt. Då hade du det skönt då? Flört
    Eufori skulle jag vilja säga.
    Normalt sett har jag väldigt svårt för att vara för nära andra människor och gillar inte läkarbesök osv för folk kommer innanför min personliga gräns, men där släppte alla hämningar liksom och jag tog för mig galet mycket.

Gillar inte ens att bada sommartid då jag inte vill visa upp min kropp så, men även där försvann hämningarna och jag var naken utan problem. Fick massor av komplimanger för min kropp.

Så hela kvällen/natten var en enda lång egoboost skulle jag vilja säga. Har innan levt i i en sexlös relation och så klart att det tärde på mig att han inte åtrådde mig och jag kände det som att det berodde på mig. Att jag var fet, ful och värdelös och ingen kunde tända på mig...
  • Freddie K
    Anonym (Swing) skrev 2024-01-17 15:12:30 följande:
    Eufori skulle jag vilja säga.
    Normalt sett har jag väldigt svårt för att vara för nära andra människor och gillar inte läkarbesök osv för folk kommer innanför min personliga gräns, men där släppte alla hämningar liksom och jag tog för mig galet mycket.

Gillar inte ens att bada sommartid då jag inte vill visa upp min kropp så, men även där försvann hämningarna och jag var naken utan problem. Fick massor av komplimanger för min kropp.

Så hela kvällen/natten var en enda lång egoboost skulle jag vilja säga. Har innan levt i i en sexlös relation och så klart att det tärde på mig att han inte åtrådde mig och jag kände det som att det berodde på mig. Att jag var fet, ful och värdelös och ingen kunde tända på mig...
    Ok, då förstår jag att du hade det väldigt skönt då. Glad.

Jobbigt att inte känna sig åtrådd och så så jag förstår att det släppte då. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Dirtyminded
    SannnaB skrev 2024-01-17 06:49:40 följande:

Det slampigaste jag har gjort är nog när jag sög av en kille i omklädningsrummet på HM.

Asså DRÖMMEN!!!! Var det bra? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • SannnaB
    Dirtyminded skrev 2024-01-17 16:06:56 följande:
    Asså DRÖMMEN!!!! Var det bra? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Det var jättebra. Mysigt att få honom att komma.
  • 19Jonas86
    Anonym (Jessica) skrev 2024-01-17 15:07:34 följande:
    Vadär det "slampigaste" du gjort?

När min sambo dubblade mig med sin vän
    de ligger nog i toppen
    Å de var jag tjatade till mig 😊

Har även sugit av vännen medans sambon klippte gräsmattan (de vet han inte om😘) när vi fixade innan folket kom på midsommar firandet 

Du verka vara magisk att umgås med! 😁😘

Jag har två tjejkompisar som har familj och när jag hälsar på så skyndar vi oss alltid så vi hinner ha sex. En tjejkompis man vet inget om att vi har sex och den andra tjejkompisens man har varit med på en trekant två gånger med mig. Men alla dom andra gångerna vet han inget om.😉😁
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Det dom inte vet)
    Anonym ("Slampiga" tjejor är det bästa som finns!) skrev 2024-01-17 19:05:51 följande:

Jag har varit med om att min sambos mamma blev sugen en helg som hon skulle sova över hos oss. 
    Det börja med att vi hade druckit vin och när vi la oss för att sova så hade jag sex med min sambo.
    När jag hade varit på toaletten så stod min sambos mamma utanför och visa mig med ett finger att jag skulle följa efter henne. 

Vi hade sex och hon bad om att få min sats in i henne eller i hennes mun. Jag avslutade i hennes mun första gången. Nu har vi sex så ofta det finns möjlighet utan att hennes dotter vet. 

Det dom inte vet gör dem inget ont Flört

Har också lekt med en flickväns gamla mor! Riktigt kåt kvinna som tyckte om att smaka snopp. 
  • Anonym ("Slampiga" tjejor är det bästa som finns!)
    Anonym (Det dom inte vet) skrev 2024-01-17 19:40:02 följande:
    Det dom inte vet gör dem inget ont Flört

Har också lekt med en flickväns gamla mor! Riktigt kåt kvinna som tyckte om att smaka snopp. 
    Ja tycker det blir mer spännande och så otroligt sexigt att min sambo inte vet om att jag knullar hennes mamma. 

Under jul och nyårs helgen så var vi galna och blev nästan påkommen tre gånger. Min svärmor bad flera gånger om att jag ska komma i henne. Vilket jag självklart gör flera gånger då hon är så galet sexig!!! 😉
  • Anonym (Det dom inte vet)
    Anonym ("Slampiga" tjejor är det bästa som finns!) skrev 2024-01-17 20:16:36 följande:
    Ja tycker det blir mer spännande och så otroligt sexigt att min sambo inte vet om att jag knullar hennes mamma. 

Under jul och nyårs helgen så var vi galna och blev nästan påkommen tre gånger. Min svärmor bad flera gånger om att jag ska komma i henne. Vilket jag självklart gör flera gånger då hon är så galet sexig!!! 😉
    Härligt! Det är kul att stå bredvid flickvännen och laga mat. Och veta att hennes morsa sitter där och fantiserar om att mjölka kuk. 
  • Anonym ("Slampiga" tjejor är det bästa som finns!)
    Anonym (Det dom inte vet) skrev 2024-01-17 20:26:03 följande:
    Härligt! Det är kul att stå bredvid flickvännen och laga mat. Och veta att hennes morsa sitter där och fantiserar om att mjölka kuk. 
    Jag älskar att sitta i soffan och se julfilm med flickvännen och hennes mamma smyg runkar av mig under en filt. 😉😁
Svar på tråden Vadär det "slampigaste" du gjort?