• Gurlie

Sista Chansen

Som rubriken säger, sista chansen för mig och sambon. Vi ska göra vår femte och sista insättning idag.

Det är med blandade känslor, ja alltså inte att vi inte vill. Men det är svårt för man vet det är sista chansen. Samtidigt så är d "skönt" när d e över.

Då kommer nästa projekt att lära sig acceptera och leva ett liv utan barn.

Vill väl egentligen ingenting med detta inlägg, men alla andra kan ju skriva av sig så då tänkte jag då kan jag d med.

Jahapp, ja lycka till alla där ute
    /Gurlie

• Svar på tråden Sista Chansen
  • NenneN
    Gurlie skrev 2009-04-23 09:37:48 följande:
    Gravida brukar få "nojjor" på olika saker, så även jag. Men om det är fantasin eller verklighet vet jag inte än.Jag MÅSTE ha frukost och oboy. Jag har aldrig nånsin varit frukost tjej men nu kan jag inte vara uppe mer än en stund förrn magen kurrar och jag vill ha smörgås och ett stort glas oboy. Oboy har heller aldrig varit en stor sak för mig tar hellre ett glas mjölk.Något jag mer reagerat över är min vagitorier, alltså självklart "smälter" dom när dom e på plats. Men mycket brukar ändå rinna ut igen, men nu rinner nästan ingenting ut.Jag blir knäpp av allt detta, då jag inte vågar tro det är något. Samtidigt så växer ju hoppet när det blir så här. Och blir d då negativt i helgen så blir jag ju så jävla arg.Det var skönt att skriva av sig lite. E otroligt nervös nu.Tack så hjärtligt allaKram
    Vänmtar spänt på ditt test imorgon!!!
  • Bette

Det låter ju positvit, själv så slutade jag tvärrt med kaffe från 4-5 koppar om dagen till noll, jag har också varit mer blödig, gråtit för ingenting och så där.

Jag hoppas så innerligt att ni får ett plus nu i helgen.

Bette

• Gurlie

Tack alla. Ja absolut så låter det bra, men ja jag vet jag låter negativ nu men samtidigt så har man haft andra "nojjor" förut och det har "bara" varit fantasin.

testet görs lördag eller söndag har inte bestämt mig än.

Tack än en gång alla, era ord värmer mycket

• Gurlie

Har inte testat än, ska testa när jag vaknar

Skum känsla men jag är inte alls så nervös som jag trodde. Känns lite som att man inte är "nyfiken" om ni förstår. Helskumt iaf.

Har under helgen ätit konstant, hela tiden haft nåt att tugga på, måste småäta annars dör jag av hunger efter nån timme.

Så vi får se, skriver så fort jag orkar jag lovar.

Tack än en gång för ALLA lycka till , krama ja ALLT
    Det vämer otroligt mycket.

• EllieMay
    Gurlie skrev 2009-04-26 00:13:59 följande:
    Har inte testat än, ska testa när jag vaknar Skum känsla men jag är inte alls så nervös som jag trodde. Känns lite som att man inte är "nyfiken" om ni förstår. Helskumt iaf.Har under helgen ätit konstant, hela tiden haft nåt att tugga på, måste småäta annars dör jag av hunger efter nån timme.Så vi får se, skriver så fort jag orkar jag lovar.Tack än en gång för ALLA lycka till , krama ja ALLTDet vämer otroligt mycket.
    Lycka till, hoppas du får plus i morgon
    Älskar dig min fina lilla son!
  • s v e a

Jag förstår inte hur du kan vänta med testet! Jag tjuvtestade redan från dag 3..

Hoppas hoppas verkligen att det blir ett fint plus senare!!!

kram!

• Bette

Gurlie,

Hoppas du får ditt plus idag. Det låter ju positivt när du måste äta hela tiden, jag var jättehungrig helgen innan jag testade.

Vi såg hjärtverksamhet i fredags, det var jättehäftigt, den lilla är 13 mm plus. Helt otroligt.

Kramar

Bette

Svar på tråden Sista Chansen