• Gurlie

Sista Chansen

Som rubriken säger, sista chansen för mig och sambon. Vi ska göra vår femte och sista insättning idag.

Det är med blandade känslor, ja alltså inte att vi inte vill. Men det är svårt för man vet det är sista chansen. Samtidigt så är d "skönt" när d e över.

Då kommer nästa projekt att lära sig acceptera och leva ett liv utan barn.

Vill väl egentligen ingenting med detta inlägg, men alla andra kan ju skriva av sig så då tänkte jag då kan jag d med.

Jahapp, ja lycka till alla där ute
    /Gurlie

• Svar på tråden Sista Chansen
  • Gurlie
    FruNaftra skrev 2009-04-10 11:53:15 följande:
    Förlåt om jag ställer en dum fråga...men varför är det sista insättningen?
    Vi har inte fler embryon i frysen och har inte ekonomi att betala själva sen för nya färskförsök
  • FruNaftra

Åh Gurlie vad tråkigt, önskar dig ett STORT lycka till *försiktig lyckospark i arslet* Jag är i samma sits som du. Väntar bara på att blöda ut efter mitt missfall (FET). Ett FET till och sen lägger vi detta på is.

Håller tummarna för dig!!! Kramar!

• minnna

Ett stort lycka till vännen!! Tänker så på Dig! Massor med styrke kramar! Kram Rebecca

• Gurlie

Tack Tack alla, det värmer mycket

Minnna, hoppas det går bra för er med....

• s v e a
    FruNaftra skrev 2009-04-10 18:19:25 följande:
    Åh Gurlie vad tråkigt, önskar dig ett STORT lycka till *försiktig lyckospark i arslet* Jag är i samma sits som du. Väntar bara på att blöda ut efter mitt missfall (FET). Ett FET till och sen lägger vi detta på is. Håller tummarna för dig!!! Kramar!
    nej fick du missfall!!? Fan, jag känner igen dig från en av provrörstrådarna. Jag har ju haft ganska mycket problem med min graviditet, min moderkaka höll ju på att lossna, men det verkar som allt ser bra ut nu faktiskt. Hoppas att ni lyckas snart igen.

TS -när har du testdag? Förjävligt att ekonomin måste styra, men jag är i samma sits, men vi har ändå haft tur..
    kram
  • Bette

Hoppas att det gar vagen for er den har gangen. Det man kan gora ar att lana pengar men det kanske inte ar ett alternativ. Hoppas att ni far ert efterlangtade barn.

• Bebismamma

förjävligt att sånt här inte e gratis tills man fått sitt barn...de finns så mkt puckon som får barn..en tjej här i stan hon hade sina barn 2 och 4 år gamla inlåsta me varann 8 timmar om dagen i ett rum så den stora fick byta på den lille.. när hon kom hem efter 8 timmar då fick de mat....hallå...ni som kämpar förtjänar dessa barn mer så lycka till ja håller tummen stenhårt.. Kan oxå meddela att hon har 2 nya barn för soc tog de andra 2 ....sinnessjukt...

• celine82

Hej! Vi ska börja med 6:e ivf.en snart. Ska börja spraya på måndag och med sprutorna den 29 apr.Önskar er lycka till!!
    Håll tummarna för oss!!

Svar på tråden Sista Chansen