• Gurlie

Sista Chansen

Som rubriken säger, sista chansen för mig och sambon. Vi ska göra vår femte och sista insättning idag.

Det är med blandade känslor, ja alltså inte att vi inte vill. Men det är svårt för man vet det är sista chansen. Samtidigt så är d "skönt" när d e över.

Då kommer nästa projekt att lära sig acceptera och leva ett liv utan barn.

Vill väl egentligen ingenting med detta inlägg, men alla andra kan ju skriva av sig så då tänkte jag då kan jag d med.

Jahapp, ja lycka till alla där ute
    /Gurlie

• Svar på tråden Sista Chansen
  • Gurlie

Tack så jätte mycket

Hoppas d blir en liten påsk käring hehe (ja såklart går d bra med en grabb med) men d passa bra nu med påsk käring :-P

Glad Påsk på er

• Gurlie

Tack vännen... Kul att "se" dig igen, saknar våra nätter

• Gurlie
    FruNaftra skrev 2009-04-10 11:53:15 följande:
    Förlåt om jag ställer en dum fråga...men varför är det sista insättningen?
    Vi har inte fler embryon i frysen och har inte ekonomi att betala själva sen för nya färskförsök
  • Gurlie

Tack Tack alla, det värmer mycket

Minnna, hoppas det går bra för er med....

• Gurlie
    FruNaftra skrev 2009-04-10 18:19:25 följande:
    Åh Gurlie vad tråkigt, önskar dig ett STORT lycka till *försiktig lyckospark i arslet* Jag är i samma sits som du. Väntar bara på att blöda ut efter mitt missfall (FET). Ett FET till och sen lägger vi detta på is. Håller tummarna för dig!!! Kramar!
    Usch ja jättetråkigt med missfall. Lider med dig.
    Bette skrev 2009-04-11 13:34:48 följande:
    Hoppas att det gar vagen for er den har gangen. Det man kan gora ar att lana pengar men det kanske inte ar ett alternativ. Hoppas att ni far ert efterlangtade barn.
    Nej, alltså jag känner även att psykiskt orkar jag inte. det har nu varit 5 försök på cirka 2 år och 4 negativa tester på det. Så mitt mående sätter även stopp.
    Och jag känner även att går det inte med dessa 5 försök så tror jag inte det fungerar för mig (oss så klart).

Vill tacka alla för era värmande ord, det värmer så att gå in och titta och läsa. Just idag är det en jobbig dag och allt e bara skit tycker jag.

Hoppas ni har en trevlig påsk
    /Gurlie
  • Gurlie

Gravida brukar få "nojjor" på olika saker, så även jag. Men om det är fantasin eller verklighet vet jag inte än.

Jag MÅSTE ha frukost och oboy. Jag har aldrig nånsin varit frukost tjej men nu kan jag inte vara uppe mer än en stund förrn magen kurrar och jag vill ha smörgås och ett stort glas oboy. Oboy har heller aldrig varit en stor sak för mig tar hellre ett glas mjölk.

Något jag mer reagerat över är min vagitorier, alltså självklart "smälter" dom när dom e på plats. Men mycket brukar ändå rinna ut igen, men nu rinner nästan ingenting ut.

Jag blir knäpp av allt detta, då jag inte vågar tro det är något. Samtidigt så växer ju hoppet när det blir så här. Och blir d då negativt i helgen så blir jag ju så jävla arg.

Det var skönt att skriva av sig lite. E otroligt nervös nu.

Tack så hjärtligt alla
    Kram

• Gurlie

Tack alla. Ja absolut så låter det bra, men ja jag vet jag låter negativ nu men samtidigt så har man haft andra "nojjor" förut och det har "bara" varit fantasin.

testet görs lördag eller söndag har inte bestämt mig än.

Tack än en gång alla, era ord värmer mycket

• Gurlie

Har inte testat än, ska testa när jag vaknar

Skum känsla men jag är inte alls så nervös som jag trodde. Känns lite som att man inte är "nyfiken" om ni förstår. Helskumt iaf.

Har under helgen ätit konstant, hela tiden haft nåt att tugga på, måste småäta annars dör jag av hunger efter nån timme.

Så vi får se, skriver så fort jag orkar jag lovar.

Tack än en gång för ALLA lycka till , krama ja ALLT
    Det vämer otroligt mycket.

• Gurlie

Vi har andvänt alla därav står d sista chansen

• Gurlie

Rent psykiskt är jag slutkörd, orkar inte dra detta igen.

Kommer nog avsluta min sida här på fl, då d inte ger mig mer att vara med. (har dock inte bestämt mig)

Men ett jätteTACK till er alla.

Önskar er ALLA all lycka och ett underbart liv.

• Gurlie

Vill av hela mitt hjärta tacka för alla värmande ord, allt stöd ni givit mig på denna väg jag och sambon har vandrat.

Jag har bestämt mig för att avsluta min sida, just nu mår jag så dåligt att jag inte ens vill "vara nära" sambon eller mig själv.
    Avslutar sidan gör jag för att så klart när man mår så här så dras man till sidor där folk gnäller på olika saker som en annan hade uppskattat så otroligt mycket. Och då blir jag arg och ledsen. Jag tror ni förstår.

Önskar er alla all lycka. Vill ni maila mig så går d bra på min mail:
    bubbis@gmail.com

En JÄTTEKRAM och hoppas ni får en skön sommar.

/Gurlie _ Ammi

Svar på tråden Sista Chansen