• Anna m Hampus o Malte

Gå ner i vikt med bantarpiller

Jag är lite nyfiken på att höra ifall det är någon som har provat något av alla dessa bantningspiller som finns? ( HOPE, One Week, Chillli burn osv). Finns ju huuur många som helst. Har det fungerat på någon?

Jag vet att jag kommer få svar som " det finns inga genvägar, man måste äta rätt och motionera för att gå ner i vikt", men min fråga är om någon har gått ner i vikt ENBART genom att äta preparatet?

• Svar på tråden Gå ner i vikt med bantarpiller
  • Líllafamiljen

Nej det finns inget lagligt preparat som gör att du går ner i vikt.
    Och även med de olagliga måste du hålla lite koll på vad du stoppar i munnen.

• Anna m Hampus o Malte

Ja man har ju hört en massa skräckhistorier om vissa preparat.
    Jag var mer så nyfiken =)

• Mojsan26

hej jag testade oneweek, den smakar inte gott men jag stod ut i en vecka,gjorde så gott jag kunde för att följa deras råd plus rörde mig minst 30 min varje dag och lyckades gå ner 2 kg, jag trodde jag skulle gå upp dom snabbt så fort jag slutat med oneweek men det gjorde jag inte så det va en skön start på viktnedgången

• L J K

Jag äter reductil och DET FUNKAR VERKLIGEN JÄTTE BRA. har ätit Therma Cuts (eller vad dom nu heter) tyckte inte det va nån hit på mig iaf!

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Anna m Hampus o Malte

LJK, är det så? Hur mycket har du gått ner? Har du helt lagt om din kost oxå eller du äter som vanligt? Berätta berätta =)

• L J K

Nu har jag bara kört sen den 9 april men har ätit 2 kurer innan. På 1 månad gick jag ner 12 kilo, jag la inte om min kost ALLS, men dom tar bort hunger/sötsuget så jag åt allt som vanligt men inte så mycket som förut. Den här gången försöker jag röra på mig hela tiden, jag power walkar och försöker att inte äta godis.

• Mojsan26

L J K skrev 2009-04-21 15:39:40 följande:

Nu har jag bara kört sen den 9 april men har ätit 2 kurer innan. På 1 månad gick jag ner 12 kilo, jag la inte om min kost ALLS, men dom tar bort hunger/sötsuget så jag åt allt som vanligt men inte så mycket som förut. Den här gången försöker jag röra på mig hela tiden, jag power walkar och försöker att inte äta godis.
    Va grymt med 12 kilo på en månad ,det va verkligen grymt gjort..
  • idiblon

Haha, jag äter några piller som hjälper mig men jag tänker inte säga vilka det är.

• L J K
    Swompi skrev 2009-04-21 18:20:21 följande:
    är reductil receptbelagt?
    Jo dom är ju det tyvärr men jag köper dom av en som köper dom av en som är från Estland. men sök på google efter Reductil, det går att köpa dom via nätet oxå vad jag fattat för.
Svar på tråden Gå ner i vikt med bantarpiller