• L J K

Gå ner i vikt med bantarpiller

Jag äter reductil och DET FUNKAR VERKLIGEN JÄTTE BRA. har ätit Therma Cuts (eller vad dom nu heter) tyckte inte det va nån hit på mig iaf!

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • L J K

Nu har jag bara kört sen den 9 april men har ätit 2 kurer innan. På 1 månad gick jag ner 12 kilo, jag la inte om min kost ALLS, men dom tar bort hunger/sötsuget så jag åt allt som vanligt men inte så mycket som förut. Den här gången försöker jag röra på mig hela tiden, jag power walkar och försöker att inte äta godis.

• L J K
    Swompi skrev 2009-04-21 18:20:21 följande:
    är reductil receptbelagt?
    Jo dom är ju det tyvärr men jag köper dom av en som köper dom av en som är från Estland. men sök på google efter Reductil, det går att köpa dom via nätet oxå vad jag fattat för.
  • L J K
    Swompi skrev 2009-04-21 20:36:56 följande:
    L J K - vart köper du dom då? och vad betalar du för dom?
    Min svärmor köper dom av hennes jobbarkompis som köper dom från Estand (där kan man köpa utan recept) förut kostade dom 400 men nu har dom höjts till 600.
  • L J K
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2009-04-21 20:43:42 följande:
    *smiskar*Säkert nått som börjar på E
    Efe.... eller? Funkar det???? Är det ens dom ni menar??? Hahahaha
    Swompi skrev 2009-04-21 20:44:26 följande:
    L J K - vilken tur du har då :)hur många per dag å hur länge äter man dom ?vet inte mycket om dom därför ja undrar lite :P
    Yes . 1 om dagen varenda morgon innan frukost, och kuren jag äter är på 1 månad! Bara att fråga. Men det ska ju tydligen ha kommit några nya bantningspiller till Apoteket (vet ej namnet) men det kanske skulle vara värt ett prov? Men Reductil är verklogen bra, så synd att det är så svårt att få tag på, detta blir min sista kur för nu har svärmorsjobbarkompis slutat hämta hem
  • L J K

Nä men jag trodde oxå det va dom, men nog vet jag att det försigår hjärtklappningar och skit men jag tänkte.... Eller ja, jag tänkte kanske inte alls då Vad knaprar du då? VILL VETA!!!

• L J K

Jag har ju ljugit för er *skäms* man kunde visst inte köpa dom i Estland heller utan recept. Men svärmors jobbarkompis bror är läkare där så hon får dom på något sätt.

Svar på tråden Gå ner i vikt med bantarpiller