• Anna m Hampus o Malte

Gå ner i vikt med bantarpiller

Jag är lite nyfiken på att höra ifall det är någon som har provat något av alla dessa bantningspiller som finns? ( HOPE, One Week, Chillli burn osv). Finns ju huuur många som helst. Har det fungerat på någon?

Jag vet att jag kommer få svar som " det finns inga genvägar, man måste äta rätt och motionera för att gå ner i vikt", men min fråga är om någon har gått ner i vikt ENBART genom att äta preparatet?

• Svar på tråden Gå ner i vikt med bantarpiller
  • Mojsan26
    idiblon skrev 2009-04-21 18:22:18 följande:
    Haha, jag äter några piller som hjälper mig men jag tänker inte säga vilka det är.
    snällt...NOT
  • idiblon
    Mojsan26 skrev 2009-04-21 20:35:24 följande:
    snällt...NOT
    Haha, jadu.
  • L J K
    Swompi skrev 2009-04-21 20:36:56 följande:
    L J K - vart köper du dom då? och vad betalar du för dom?
    Min svärmor köper dom av hennes jobbarkompis som köper dom från Estand (där kan man köpa utan recept) förut kostade dom 400 men nu har dom höjts till 600.
    (¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    idiblon skrev 2009-04-21 18:22:18 följande:
    Haha, jag äter några piller som hjälper mig men jag tänker inte säga vilka det är.
    *smiskar*

Säkert nått som börjar på E
  • Swompi

L J K - vilken tur du har då :)
    hur många per dag å hur länge äter man dom ?
    vet inte mycket om dom därför ja undrar lite :P

• L J K
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2009-04-21 20:43:42 följande:
    *smiskar*Säkert nått som börjar på E
    Efe.... eller? Funkar det???? Är det ens dom ni menar??? Hahahaha
    Swompi skrev 2009-04-21 20:44:26 följande:
    L J K - vilken tur du har då :)hur många per dag å hur länge äter man dom ?vet inte mycket om dom därför ja undrar lite :P
    Yes . 1 om dagen varenda morgon innan frukost, och kuren jag äter är på 1 månad! Bara att fråga. Men det ska ju tydligen ha kommit några nya bantningspiller till Apoteket (vet ej namnet) men det kanske skulle vara värt ett prov? Men Reductil är verklogen bra, så synd att det är så svårt att få tag på, detta blir min sista kur för nu har svärmorsjobbarkompis slutat hämta hem
  • Saridh
    Líllafamiljen skrev 2009-04-01 07:29:49 följande:
    Nej det finns inget lagligt preparat som gör att du går ner i vikt. Och även med de olagliga måste du hålla lite koll på vad du stoppar i munnen.
    Visst finns det laglig medicin som gör att man lättare går ner i vikt, men man kan ju inte äta vilken skräpmat som helt och tro att några piller ska lösa hela problemet.
    Min sambo har receptbelagt medicin, Xenical, utskrivet av dietistläkare.
    Den bilder fettet så att det inte tas upp av kroppen, utan man bajsar ut det istället....kanske för mkt info :)
    Tre månaders förbrukning kostar 1000kr

"Efe.... eller? Funkar det???? Är det ens dom ni menar??? Hahahaha "

Jo det är de mytomspunna tabletterna jag syftar på, har läst mycket positivt om dom fast de är förbjudna att sälja i Sverige.
    Men INTE förbjudna att köpa.

Jag har varit väldigt sugen på att testa men det verkar vara väldigt svårt att få tag på riktiga....ja åsså finns det ju en del biverkningar.

• idiblon
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2009-04-21 20:43:42 följande:
    *smiskar* Säkert nått som börjar på E
    Haha nej fy fan, de ger ju bara hjärtklappning.
    idiblon skrev 2009-04-21 20:55:12 följande:
    Haha nej fy fan, de ger ju bara hjärtklappning.
    Hm.. men va snaskar du rå?
  • L J K

Nä men jag trodde oxå det va dom, men nog vet jag att det försigår hjärtklappningar och skit men jag tänkte.... Eller ja, jag tänkte kanske inte alls då Vad knaprar du då? VILL VETA!!!

• Líllafamiljen

kanske inte ent E men mixat??
    Är dom lagliga?

• Jesster
    Líllafamiljen skrev 2009-04-22 08:52:08 följande:
    kanske inte ent E men mixat?? Är dom lagliga?
    Att äta och inneha, men inte att sälja i Sverige.

En del går ner automatiskt med tabletterna men inte jag såklart! Däremot får jag mer energi och minskade hungerkänslor så på det viset tycker jag dom är jättebra.
    Den som söker han finner - www.google.se
    Jesster skrev 2009-04-22 11:54:57 följande:
    Att äta och inneha, men inte att sälja i Sverige.En del går ner automatiskt med tabletterna men inte jag såklart! Däremot får jag mer energi och minskade hungerkänslor så på det viset tycker jag dom är jättebra.
    Du får gärna inboxa om pålitligt inköpställe
  • L J K

Jag har ju ljugit för er *skäms* man kunde visst inte köpa dom i Estland heller utan recept. Men svärmors jobbarkompis bror är läkare där så hon får dom på något sätt.

• Mojsan26

Någon som testat 30 days som kommit ut nu och visas på reklam på tv??? funkar dom eller

Svar på tråden Gå ner i vikt med bantarpiller