Pladderbebisarna Del 7
Thezz: Boppa var ett favoritord här också förut! Nu är det helt klart "läsa". Men hon var så rolig igår när hon inte ville sova. "Pappa ä ä ida, mamma ä ä ida". Jag började gapskratta när jag förstod vad hon sjöng.
Thezz: Boppa var ett favoritord här också förut! Nu är det helt klart "läsa". Men hon var så rolig igår när hon inte ville sova. "Pappa ä ä ida, mamma ä ä ida". Jag började gapskratta när jag förstod vad hon sjöng.
Nä, mina sockerblommor, nu ska jag ladda kaffebryggaren och sen lägga mig för att hinna sova liiiite innan klockan ringer vid 3.45.
Jag är hemma igen ganska sent på tisdag kväll.
Ha det bra allihopa! Kram!
Hola!
Vi är hemma igen efter en intensiv vecka på Teneriffa!
Växlande väder, vissa dagar 24 grader och jättefint, och andra dagar lite blåsigt och mulet.
Vi var på världens häftigaste djurpark och på ett vattenland som var riktigt mäktigt.
Annars var det upp och ner, Laban har haft riktigt uselt humör till och från, Polly trillade i barnpoolen (jätteläskigt!!).
Hotellet var superbra, underhållning varje kväll, tre pooler, massor att göra för samtliga.
Ska försöka ladda in lite bilder under dagen så att ni får se.
Nu ska vi dricka lite kaffe och sen gå och titta på ett hus som vi ska få förhandstitta på i nästa vecka. Gavelhus nära det andra vi tittade på, men med nyrenoverade badrum och fräscht.
Jag har lagt in lite bilder i bloggen
http://lurksmulan.blogg.se
Vet ni, det känns så BRA med det här huset vi ska titta på!
Min brorsa bodde i huset brevid förut, så vi känner många grannar och vet hur området är. Dessutom vet vi att de som bott där tidigare (eventuellt att han bor kvar, de skiljde sig vet jag) tagit väldigt väl hand om huset. Vi var där och tittade utanför, och det är jättefint. Hörntomt med byggd uteplats på baksidan (söderläge) och stensatt på framsidan. Sen har de byggt en redskapsbod vid sidan.
På framsidan är det jättefint med en båge över grinden, och så någon slags blomma som klättrar på den. Bågen skulle behöva bytas ut men det är inte svårt att ordna.
Vi vet att de vill ha 1,4 för att sälja innan visningen, och vi vet också att badrummet uppe är nyrenoverat och att det är allmänt fräscht. Om vi gillar det så kommer vi köpa det!