Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Hoppas du kryar på dig Magda!!!

LaG; hon har varit på dagis sedan i januari, förutom de två veckors sjuka vi också hunnit med.. Jo de känns b ra att hon är tillfreds och trygg där. Även om de är en del utbrott i bland vid hämtning..

• Thezzizen
    numberone skrev 2009-04-01 12:53:42 följande:
    Thezz:Här är en till som undrar hur allt ska gå ihop, speciellt när bebben kommit. Man får verkligen planera och prioritera... kanske kan ni önska er vissa saker som ni känner att ni vill köpa till bebisen.
    Alltså det är inte mycket som ska inhandlas alls, utan det mest nödvändiga och det vill jag välja själv... Hade det bara varit det hade det inte varit några problem, men man ska ju kunna överleva själv också..
  • Thezzizen

NO, grattis till dagis!!!! Så bra!

Hmm nu ringde de från kriurgen och sökte R. De har säkert operationstid åt honom n u. Måste prova o ringa på hans mobbe och se vad de kommit fram till...

• Thezzizen

Nä n u ska jag till dagis o hämta o sen direkt til bvc på 18månkoll. Spännande och se hur stor hon är!

Synes till kvällen tjejer!

• Thezzizen

Morron...

Damen här har sovit 20-06.15 i egen säng inatt, har nog aldrig hänt. Fast då har ju vi vart där ett par ggr iof. Tror dock hon håller på o bli dålig typiskt nog, R tar tempen just nu.

Hon skreks sig iaf helhjärtat genom att på 18 månkollen igår... friskhetstecken...
    så 37,6 i morrontemp, men de borde väl ej vara sprutan redan..

Hanna, magnolia är väl inte fy skam, de ärju helt underbara!!!!

• Thezzizen

Hanna, hon har ju spjälisen fortf. men jag tar nog tebaka det, de är nog snarare febern som gjorde att hon sov så länge i sin säng... nu ligger hon i mitt knä o ser postis per, blir nog inge dagis idag..

jo, integritet var det som hette duga igår, man fick knappt peta på henne... 91 lång o 11 kg blev det iaf..

nä hon sa efter fem dgr kunde de reagera på den, o hon har ju inte gjort de tidigare heller, bara de innte är öronen igen, ska ju boka tid för koll snart iaf efter förra vändan

• Thezzizen

Hanna, ooops lite fel där. 81 lång är hon. inte 91... så hon är en kortis med litet huvud... hmm, skulle ju behöva ta oss te apotek o affär idag iaf...

• Thezzizen

hanna, ja hon har 46 i hattmått... nä vi ska gå o se om vi kan få i oss lite frukost, sen måste jag väl slå en pling till dagis..

• Thezzizen

After, ja man är ju aldrig nöjd . hade precis samma känsla på snutta i morse...

2007, ja inge skoj alls, fast ja måste ju säga att jag föredrar feber framför snor o kräks o grejer...

Lättja, jag är också nyfiken på namn! satt själv o försökte knåpa namn igår...

• Thezzizen

Hanna, hon ligger en kurva under på mössan...

nu är vi uppe i 38,8 här iaf men hon är ovanligt pigg för det så vi kanske klarar oss vakna till efter lunch iaf..

bolibompa är en hederlig vilopaus här nu ...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7