Pladderbebisarna Del 7
Såg precis på fb att min äldsta och bästa kompis har glömt bort att vi ska ha fest på lördag och ska ngnannanstans då.... Skoj! Kul att man fick veta liksom..
Såg precis på fb att min äldsta och bästa kompis har glömt bort att vi ska ha fest på lördag och ska ngnannanstans då.... Skoj! Kul att man fick veta liksom..
after eight skrev 2009-03-24 10:55:28 följande:
Hanna och Lurka.... spec. när jag vet att det bara är slarv och oplanering som gör det. Men nu slipper jag ju iaf göra veg alternativ, så det är ju tur ibland att få veta via omvägar. Ska bli intr och se vad hon säger sen..
Usch ja gkomemr inte få ngt gjort alls här hemma. Tvättat har jag gjort men sen då... Kanske skulle göra lite lunch, suger i magen redan..
NO, gå in på skatteuträkning. Sen trycker du på nästa tills du ärpå sida 3/3 och längst ner där står det
på huvudsidan väljer du logga in e-tjänster. där blir det inkomstdeklaration - person och sedan väljer du vilken e-leg du har
Morron,
har nu lämnat på dagis, handlat och varit på banken... Ska kika i tidningen nu tänkte jag och sen sätta igång med gästtoan tror jag och rensa i köket..
Angiee, Stort grattis till huset!!!
Lättja, vännen, jag lider med dig... samtidigt som jag fasar för att gå samma öde till mötes..
Hanna, hade bra på stan och lycka till på ul
Kväller tjejer...
Orkar inte läsa tillbaka , men hoppas allt är fint med er...
Dagen här har varit hård, kroppen är helt paj efter städnandet så jag kan knappt röra mig. Sprungit på stan och fixat lite och varit hos barnmorskan..
Som förra gången låg bebis fullt rörlig men med huvud ner, men medan vi lyssnade på hjärtat och klämde och kände så lade den över sig i tvärläge igen och sedan tebaka ner. Så nu måste jag dit nästa vecka igen och kolla läget...
Och hon i m in f-grupp som ska ha två dgr innan mig ska på vändningsförsök i morgon. Den bebisen har legat rätt länge men nu vänt sig och ligger helt i säte istället...
Snö, så the night garden funkar för J också ?
Hanna, vilken tapet blev det?
Magda, blöder man väldigt lite skulle jag nog kunna ta lite dopp iaf, med skydd...
Hej ni...
Är det bara jag som har noll tålamod med ungar just nu, känns verkigen lovande...
Jag pallar inte att ha en unge som inte lyssnar för fem öre, som man får jaga (skiter i det nu iof) en timme för att få på kläder eller hämta uppe på stora vägen bara för vi ska åka bil eller bara helt enkelt slår sönder tvn eller får utbrott för att hon inte får äta upp en penna eller som inatt hållt oss vakna säkert tio ggr för att sedan vilja gå upp kl fem. Känns som om det här bara är början på ett problembarn liksom.. skoj.
GRATTIS EMIL!
Ja jag ska väl fortsätta knäcka sönder min kropp och städa...