Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Sådär nu sover damen här.... tror jag iallafall. Hon är jätteängslig och bökig vid läggningen igen..
    Mina föräldrar har varit här en sväng och nu tänker jag bara vräka mig i sofffan och ha det fint och slött resten av kvällen.. Behöver avlasta mina ben som tyvärr har en tendens att svälla på sig lite nu under dagarna...

Ja hörrni, vad kollar de på 18månaders egentigen, vi ska dit på onsdag (samma dag som dagissamtalet, spännande). De har ingen läkarkoll här vet jag iaf..för den var borttagen..

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-03-30 19:30:18 följande:

Thezz: Här så var det bygga klosstorn, kolla lite enklare ordförråd (han fick en bil i handen som han skulle säga vad det var, peka och säga lampa, klocka.) sedan frågade de även typ vart är magen, näsan?
    Ok, vi kan ju hoppas de godkänner brum brum på bilen då
  • Thezzizen

Snö: Tack för påminnelsen! Hade ingen aning om att sjukhuset var igång igen. Men nu har man tjurat til ytterligare en förlossning..

Kicka, ja jag tror aldrig hon kommer fatta att det är bil det heter

Hanna, jag fick biljetter till Buddy Holly i höst. Vill verkligen se den. Men ska ju kunna lämna från mig bebisen också.. Sen ska vi nog införskaffa en digitalsystemkamera

• Thezzizen

Ha en underbar resa Lurka!!!!!

jag har såm jädra svankryggsvärk så ja inte vet vart ja ska ta vägen..... bllir nog sängen iaf...

natti, synes i morrn!

• Thezzizen

Gomorron...

Jag och L har sovit till sju idag! rekord. Dock var jag uppe till halv två för att få henne kvar i sin säng då hon var superorolig..

Nu ska vi til dagis och sedan ska jag kika på plisségardiner. Synes till lunch!

• Thezzizen

Sådär, sitter och läser på om häcken här. Snart dags att börja kika på plantskolorna och beställa lite..

Var ju och kikade på plisseer också, men måste j ha karln med mig för att bestämma väv, finns ju hur mkt som helst!!!!!!

Karln ska jobba över idag så det känns lite trist faktiskt...

• Thezzizen

Cia o krabaten skrev 2009-03-31 12:02:14 följande:

Thezz: Vi planterade i maj förra året.Dags att klippa ner den nu så fort frosten inte tänker komma ngt mer Vad funderar ni på?
    Vi ska ha avenbok, planterade ju en radda i somras och ska fortsätta nu.... Dock har haren varit o knipsat rejält på en del plantor på den raddan..

Vad satte ni?

Vet du ngn sida där man kan se priser och så?
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-03-31 15:29:09 följande:
    GoeftermiddaHär pratas det häckar hör jag vi ska oxå sätta häck i vår nu... syrén blir det här Ska iväg o köpa present till A imorgon med, han fyller på torsdag....han har tjatat om ett japanskt körsbärsträd i flera år nu så det får väl bli ett sånt om det inre är för dyrt...
    Tror det ligger rint 6-800 kr.
    Jag fick presentkort i födelsedagspresent som vi ska handla ett glanskörsbär för, typ liknande prydnadsträd
  • Thezzizen

Hej hej ni...

Sitter här och funderar på hur fan man ska få ekonomin att gå ihop denna månad. Eller rättare sagt hur vi ska få in pengar så vi kan överleva. Så jädra trist! Vi behöver liksom äta och handla lite till bebisen... men hur ska det gå till....

Angiee, jag tycker din praktik låter superintressant. Hur länge är det? Och grattis till husköpet om jag inte sagt det. Låter ju som ett kanonboende..

LaG; inte behöver du känna dig hemsk för det. Tog många veckor innan jag gladdes åt denna grav. Eller ens vågade tro på den..

Var på dagissamtal i morse, så fort lämningsrutinen blir annorlunda blir hon som ett plåster på mig... Riktigt rutinberoende där.. Men de hade bara gott att säga om vår lilla tjej och jag om dom... Efter dagis idag blir det bvc och spruta och grejer.. huga..

• Thezzizen
    angiee skrev 2009-04-01 11:00:58 följande:
    Thezz

Fy fan för ekonomiska bekymmer, så där kommer vi nog ha det jämt i huset känns det som. Vi måste buffertsamla lite nu... Hoppas det löser sig snarast
    Tack, praktiken känns superkul & huset med, fast det skapar en del huvudvärk också!
    Såklart det kommer ge er massa huvudvärk . Man blir helt slut i huvudet av sånt..men skoj ju"!!!

Ja de är så jädra trist när man hamnar i dessa jädra skarver i inkomsten, nu är det ju m in hp som ställer tilldet, får ju bara för typ 11 dgr eller ngt, det blir man ju inte rik av. Fast R har lämnat in för jämkning nu så förhoppningsvis kommer det hjälpa till lite sen.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7