Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

jazzy skrev 2009-04-05 19:23:35 följande:
    vi hade Elias som förslag till Måns
    Ja det klättrar högre och högre tillsammans med hannes och noel....

Dock har vi problem med andranamn till flicka. Det var så självklaart på lovisa men nu vet ja inte. Lovisa har ju tre namn kan man ha ett andranamn som är samma på båda?
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 19:48:30 följande:
    Thezz... Jaz... den grupp vi köpte ligger på blocket (via butiken) www.blocket.se/vi/20846028.htm vi köpte den med 6 stolar (ist för 4 som i reklamen) och en stor sidhängd parasoll i grönt till... gick på 7100:- Thezz... klart man kan ha samma andranamn på båda tycker iaf jag
    Snyggt! Vill också ha! och vilket superbra pris!!!!
  • Thezzizen

Hanna, mina föräldrar har sådant parasoll, kanon! Dynor kan man ju passa på att handla sedan på hösten isåf när det reas för fullt, om man vill byta..

Vad ska Y heta i andranamn?

• Thezzizen

Honey, R ska på kurs 4 maj i gbg 2,5 vecka. Så vi hoppas ju inte bebisenblir sen, eller så får den bli jättesen så han inte kan åka..

Lättja, egil ja... hmmm måste säga att det är ju inte supervanligt precis.. Men ganska fint faktiskt..

Magda , låter supergott med kladdis! Själv har jag drömtårta hemma, men jag är ju huuungrig också. Och inget sånt riktigt att äta!

• Thezzizen
    MagdaA skrev 2009-04-05 20:44:39 följande:
    Hanna: har itne smakat den ännu, rapporterar sen Thezz: jag är också hungrig, ska grunda med en limpmacka
    Sluta frestas med limpmacka!!!! fasen glömde ju helt bort att vi behövde bröd idag när vi var iväg. Vi har en skiva kvar o den lär ju sparas till lovisa imorrn bitti suck..
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 20:50:34 följande:
    thezz... nää ska han försvinna helt 2 1/2 v??? uschaMagda... gott kan bara bli gott
    Jo så är det, min ångestfaktor är ganska hög när det komme rpå tal. Har mått skitdåligt över det... men men vad göra..
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 20:54:11 följande:
    Förstår dig faktiskt! Jag hade oxå haft ångest o varit urförbannad o less o allt möjligt, men som du säger, vad ska man göra! o du kommer klara det finfint! kommer han bara i tid så hinner han ju vara hemma första  veckorna iaf...
    Ja huga vad jag mått dåligt.... men jag tror m in mor komme rha semester då också. Dagtid går det väl an, men kvälls- och nattetid kommer det bli vidrigt nu när lovisa sover extremt dåligt... så det är ju då man behöver avlastning..

Jo de tio pappadagarna kommer väl kanske hinnas med... Och man kan ju hoppas, har haft tre ordentliga sammandragningar idag. Alltid något
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 21:14:09 följande:
    Nätterna ja, fyyyy men du kommer klara det o har din mams sem då så kanske hon kan sova hos dig någon natt...Prata inte om SD.. har haft grymma sådana idag beror nog iof på att vi för omväxlingsskull "fått till det" idag men det har ilat isat o hållt på rejääält där nere idag ihop med många hårda o onda SD...
    fasen hanna, du kommer springa förbi... fasen vad vi knäpper här.... händer inte ett skit förutom att man blir stelare i kroppen..
  • Thezzizen

Min dotter ligger och sover.... *svimmar*

• Thezzizen

Sådär. Lugnet var kort. Nu har jag lämnat dotter på dagis och karl på lassarettet. varit och handlat god frukost till mig själv och ska nu njuta av den och morrontidningen...

Någon mer som har måltidskaos hemma? jag funderar allvarligt på att skita o ge ungen mat. På dagis funkar det ju såklart. Här ska det inte användas bestick, allt äts med händerna om det ens hamnar i munnen istället för på bord golv, kläder, vattenglas ska vältas eller kladdas i med händerna. Ja typ allt för att inte äta... Så jädra trött på skiten.. Och vet nu inte alls hur jag ska göra? Har ni några tips på hur man ska bemöta sånt... jag blir ju fly förbannad och det hjälper ju bevisligen inte..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7