Pladderbebisarna Del 7
Dock har vi problem med andranamn till flicka. Det var så självklaart på lovisa men nu vet ja inte. Lovisa har ju tre namn kan man ha ett andranamn som är samma på båda?
Hanna, mina föräldrar har sådant parasoll, kanon! Dynor kan man ju passa på att handla sedan på hösten isåf när det reas för fullt, om man vill byta..
Vad ska Y heta i andranamn?
Honey, R ska på kurs 4 maj i gbg 2,5 vecka. Så vi hoppas ju inte bebisenblir sen, eller så får den bli jättesen så han inte kan åka..
Lättja, egil ja... hmmm måste säga att det är ju inte supervanligt precis.. Men ganska fint faktiskt..
Magda , låter supergott med kladdis! Själv har jag drömtårta hemma, men jag är ju huuungrig också. Och inget sånt riktigt att äta!
Min dotter ligger och sover.... *svimmar*
Sådär. Lugnet var kort. Nu har jag lämnat dotter på dagis och karl på lassarettet. varit och handlat god frukost till mig själv och ska nu njuta av den och morrontidningen...
Någon mer som har måltidskaos hemma? jag funderar allvarligt på att skita o ge ungen mat. På dagis funkar det ju såklart. Här ska det inte användas bestick, allt äts med händerna om det ens hamnar i munnen istället för på bord golv, kläder, vattenglas ska vältas eller kladdas i med händerna. Ja typ allt för att inte äta... Så jädra trött på skiten.. Och vet nu inte alls hur jag ska göra? Har ni några tips på hur man ska bemöta sånt... jag blir ju fly förbannad och det hjälper ju bevisligen inte..