• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • zagolik
    Thezz. Cilit Bang använder jag och det är superbra!!!
    ♥ Emil 080327♥
  • MrsMurphy

*kommer inrusande vilt svärandes och springer ut igen till godispåse i soffan*

Allt är såååååååå naturligt så...
  • after eight

Ingen rolig förmiddag. Dagen började bra med träning i ottan, men 9.40 ringde dagis och jag fick åka och hämta febersjuk Vincent. Så nu ligger han här hemma och sover och jag ska försöka jobba lite.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • numberone
    Thezzizen skrev 2009-03-16 11:18:09 följande:
    No, skönt att få det beviljat! Eller hur känns det?Någon som har underverkstips för kakelrengöring? Både flott och kalk och diverse?
    Ja själva förlossningsbiten känns jätte bra att ha snitt godkänt men oron över barnet är extremt jobbig så jag känner mig jätte kluven....
  • lurksmulan
    after eight skrev 2009-03-16 12:04:42 följande:
    Ingen rolig förmiddag. Dagen började bra med träning i ottan, men 9.40 ringde dagis och jag fick åka och hämta febersjuk Vincent. Så nu ligger han här hemma och sover och jag ska försöka jobba lite.

Nej vad jobbigt. Stackars Vincent!

Thezz: Cilit bang här också!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • after eight
    lurksmulan skrev 2009-03-16 12:36:30 följande:
    Nej vad jobbigt. Stackars Vincent! Thezz: Cilit bang här också!
    Japp. Och lite putt är jag på David. Han skickade iväg honom till dagis trots att han tydligen hade hostat så han kräkts i morse. Det är ju i och för sig inget ovanligt att våra barn hostar så fort de blir förkylda, men jag undrar om inte David körde iväg Vincent lite på vinst och förlust. Nu är det ju ingen magsjuka han har, men febern hade ju kommit så hastigt, så jag undrar om det verkligen inte märktes något på honom i morse....

NO: Skönt att du fått snitt beviljat! Kram!
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Thezzizen

Lurka och Zago... vi har också cillit hemma. Men kör ni utspätt eller direkt på kaklet, måste ni eftertorka mkt? jag tycker det är ett jädra eftertorkande för att få det snyggt.

• MagdaA

men lättja... jag som hade hoppats att INTE behöva se dig här idag ring å beställ hem en extra stor calzone nu!

Det är så himla kul å lämna Alex på dagis, han älskar verkligen att vara där. En fröken jobbar bara 1 dag i veckan och eftersom Alex inte går alla dagar så händer det att han inte träffar henne på ett tag. Idag när vi kom dit så var alla ute, Alex såg just den fröken å sprang fram til henne å gav henne en stor kram, sen vidare till nästa fröken å sa heeeej! Hur glad som helst.

jag har varit på gymmet, riktigt härligt idag, sen en halvtimmes rask promenad direkt när jag kom hem. Hunden ville ju ha lite motion hon också. äter lite lunch nu, pastapytt kvar sen helgen. ska snart åka å jobba.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan
    ae: Jag skulle inte skickat iväg ett barn som hostar så det kräks. Det hade jag tagit som en varning onekligen.

Thezz: Jag kör det som det är. Har inga problem med att det inte blir bra.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

*trött*sjuk*

Har fått endel förvärkar i ryggslutet idag, precis som dagen innan Bf sist... alltså inga onda alls o inte regelbundet bara att de sitter just där o inte kombineras med några sd...

Visst kan det hänga ihop med att jag är sjuk eller är jag ute o cyklar då?

thezz... det som fungerar bäst på kalk är ättika, men jag vet inte huruvida det kan skada kakel/fogen så kolla det först ist men på kranar o annat är det oslagbart!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7