• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

lurka, hmmm ska nog också prova o späda altmer, på vår femflaska...

Magda, tyvärr har jag slut på ideér då...

Skönt att få gå till frissan!!! ska själv dit på torsdag, kommer inte ens ihåg när ja var där sist.. Känns helt underbart o få fixa lite färg o klipp!!!

Lurka, när bokar du in mig då?

• Thezzizen

Förresten! vet ni om det finns fönsterfilm på ikea? sånt insynsskydd? och har ni sett gräsmattewallies ngnstans? har sett på ett ställe men för 800 pix

• MagdaA

nu ska vi göra oss klara å åka till dagis. kikar in en sväng innan jobbet sen.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Thezzizen

Så nu har jag tre kartonger Phil and ted i hallen!!!

• snöstjärna

Gomorron gomorron! =)
    Eller ja god förmiddag.
    På jobbet å är så glad att allt flyter på .... 4:e friska veckan! =)

jiha!

Å i morse fick jag panik då mobillarmet väckte oss, Jordan sov längre än på flera månader. Brukar ställa larmet i fall att, men han har alltid väckt oss innan den hunnit ringa ... men i morse ringde den =) Jordan sov ända till 7:30 så jag hann duscha å allt.. men sen blev det lite stressigt då vi ska vara hos dagmamman kring 8 =)

Magda:
    Lider med er =( Orden räcker inte till .. önskar jag hade nått bra tips! *kram*

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • lurksmulan
    numberone skrev 2009-03-16 10:18:12 följande:
    Om tre månaders från idag har jag garanterat två barn...
    Har du fått tid för snitt??
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • numberone
    lurksmulan skrev 2009-03-16 10:42:40 följande:
    Har du fått tid för snitt??
    Jag har fått det beviljat och i Halmstad görs de planerade snitten 10 dagar innan men det är en lördag så det blir mellan den 10-15 juni. TRoligen den 15 men jag hoppas på den 12...
  • zagolik

Heeeej!

Idag är jag supertrött. Emil hade 39.5 i temp i går så han kunde inte sova och inte heller vi. Jag satt med han i hans rum hela natten och han sov små korta stunder. Sen idag vill han ha ännu mer av mig. Just nu sitter med han här brevid men om en stönd börjar han nog gråta igen. Lite smått jobbigt känner jag då jag inte är på topp! Idag har han med feber men inte lika hög.

Jag försökte komma in på P.OP s hemsida och kolla ny shoppen men det var hög belastning så får la göra det senare i em.

Sitter även och väntar på samtal från min karl som är och skriver ett prov i dataprogrammering. Han är inne i Göteborg och gör det så sen när han kommer hem så har han lovat att ta hand om Emil så jag får sova!!! Längtar!!

Nu är det en ledsen pojk här!!

KRAM PÅ ER!!!

♥ Emil 080327♥
  • Thezzizen

No, skönt att få det beviljat! Eller hur känns det?

Någon som har underverkstips för kakelrengöring? Både flott och kalk och diverse?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7