-
ohh kommer inte ihåg adressen men det var ett lyxigt radhusboende i borättform, bubbelbad o lyxigt överlag... tyckte mig känna igen det från ett av dem ni kikat på, i höstas el vintraslurksmulan skrev 2009-05-05 15:12:03 följande:Hanna: Ja precis, man får djupandas och tänka på mjukglass eller nåt. Nej jag såg inte! Typiskt! Det var på Jägarstigen vi kollade, var det med? Man borde kunna se programmet på tv3´s hemsida kan man tycka.
-
Lurk... jag är likadan!
Kick... mm ja man får se hur det blir, M ramlade sällan heller iof o han var ju rätt tidig ändå... men ja, vi får se vad som händer med Y, likabra att vara inställd på det värsta
-
Lurk... tycker inte heller om känslan av när folk "tränger sig på" så att säga... o ang huset var det nog det för det gick för den summan du säger
-
Hoppas på finfina resultat!MizzLizzy skrev 2009-05-05 16:57:22 följande:Hej hopp!Kikar in en snabbig innan jag går från jobbet. MKP:t gick bra igår. Inte det skönaste jag varit med om kanske, men det tog ju bara ca 30 sek och var väl mer obehagligt än vad det gjorde ont. Otroligt skönt att ha det gjort iaf. Nu är det bara väntan kvar... Skönt att ha börjat jobba och ha fått lite annat att tänka på. Kikar in mer imorgon!KRAM
-
Goddagens
Precis bokat in bvc för hembesök till fredagen... gott att slippa åka iväg...
Trött men det ska man väl vara, får ändå sova mkt för Y äter bara 2ggr/natt o det tycker iaf jag är jättebra med tanke på hur liten hon är ändå...
Kick... har snäckorna på nu o har haft sen igår, känns redan lite bättre! Iaf i såren så att säga, läkeprocessen har börjat *tjohoo*
Snö... roligt! Håller tummarna att ni får det för att hitta ett hus som båda faller för är inte det lättaste
Magda... ajaj vad har hänt med din axel?
AE.... trist med dust men men.... o skit i vad personalen tycker så länge ni försöker vara överrens...
Jaz... vart håller du hus?? JAG är ju t o m mer här än du Hur mår M nu o hur går det på dagis för både dig o honom så att säga?
-
Angiee... nä inte alls kul dagen efter hoppas ni hade kul iaf
Magda... nerv i kläm? fy.. hoppas det släpper snart! Vet på ett ungefär hur du har det, jag har själv jätteprobs med min ischias (låter som en gammal tant )...
Snö... det är när man har gett upp el tänker nåt annat man hittar DET
-
NO... en sån karl hade fan fått höra om han bott här sorry, jag är hemsk kanske men jag är benhård o tolererar ingen skit o det där är SKIT! fy för honom!
-
T & Linda... jag fick låna snäckor på vår amningsmottagning, kickan hade fått köpa på sin mottagning
T... säger det här med, han är ljuvelig
-
NO... hört talas om vatten? skulle hälla ett glas över honom om han inte vaknade av knuffandet, för jag tror att han är så trött så han helt enkelt inte ids när han vet att du ändå gör det... oacceptabelt!
Kick... ja jag är verkligen skyldig dig ett ENORMT TACK
-
Kick... åhh ska ni nedåt landet i sommar, självklart ska ni svänga förbi om ni har tid o möjlighet! ni är iaf varmt välkomna!!
O jag skulle heller aldrig kalla mina barn prins el prinsessa, tycker det är så "könstypiskt" ja el hur jag ska förklara det... fack direkt för mig... var o en gör som de vill men mina barn är mina underbara barn helt enkelt
Kommer heller aldrig inreda "prins o prinsess" rum till dem... men det är JAG det