Pladderbebisarna Del 7
Suga lite?? Du är inte klok! Du fattar ju verkligen inte hur fin du faktiskt är... *suck*
Linda... gav ju bröstmjölk hela Måns första månad med, sen om man ammar el pumpar borde ju inte vara någon större skillnad eg? el?
Linda... tvärtom faktiskt
LaG... ohh GRATTIS så kul o det ÄR lite lyx med en av varje, iof har jag ingen aning om hur det är att få lika så jag ska väl vara tyst eg... men härligt är det iaf
GoEftermiddag
Underbar dag!!
Jag är nog värsta sämsta mamman låter det som vi har infört lördagsgodis och M får dricka saft när det är kalas el om någon annan dricker (vi dricker inte sånt till vardags)... läsk gillar han inte el kolsyra av något slag...
Känner faktiskt inte att det är hela världen att han får lite godis 1 dag/vecka o förstår inte varför han inte ska få eg ens faktiskt, vi är väldigt konsekventa med att det just är lördag eftermiddag efter alla stora riktiga måltider...
Men det är mina åsikter bara... sockerrädsla i all ära JA men personligen tycker jag det finns många som överdriver det genom att inte ens låta deras små få smaka på sin egen födelsedagstårta om de vill... men ja, mina åsikter...
Gokväll
Ang godispratet, så har vi själva valt att låta M få lite under våra bestämmelser, inget han "skrikit" sig till och ingen fajt vi valt att inte ta, tycker bara att det det är OK under särskilda förhållanden och jag ser lika lite anledning att utesluta det helt som många gör att introducera det tidigt el alls ens
Ang täta barn så planerade vi ju detta avståndet som är mellan våra två känns kanon faktiskt och inget jag på nåt sätt inte skulle rekommendera någon annan el själv ångrar på nåt vis ÄN iaf
jojo han har humör helt klart o go är han förstår att det säkert är urjobbigt när det "brakar lös"... men inget ont som inte har nåt gott med sig, han låter ingen sätta sig på honom iaf
Tror man får känna av sina barn, o jag tror oxå som Angiee.. viktigt att STÅ för det man säger själv, inte ge vika för dem när man väl sagt nåt för får de ett finger så hugger de nog lätt hela handen Man får själv ta besluten innan barnen ens är inblandade om man kan o så får man gå utefter det
Gokväll
Inte bara jag som har kirskålskrig då har vunnit ÄN över eländet i rabarberrabatten iaf moahaaaaa
Snö... fy så eländigt o böökigt allt det där låter! uscha, kramar...
NO... vilken färg har du köpt?