Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

jazzy skrev 2009-05-11 10:36:07 följande:
    Pevaryl kanske.... Tänkte att om det blir nån operation av foten, så ska jag be att han suger bort lite...
    Canesten är redan placerat men fy för nu, innan det hjälper nåt... o så har jag fått värsta hemisen som jag tvivlar på att den går bort med kräm med *gråter*

Suga lite?? Du är inte klok! Du fattar ju verkligen inte hur fin du faktiskt är... *suck*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 10:45:04 följande:
    jodå jag är ganska fin hahaha, MEN inte kul när kläderna aldrig kommer på..Har rätt mkt i garderoben som legat i flera år....
    Många år... jaja släng det o köp NYTT som passar dig nu ist man ska inte passa i gamla kläder utan i nya
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 11:23:00 följande:
    hemmisar fy fan....har fortf lite jobbigt med min, trots kortison!! skulle vila ta bort den helt...
    mm min är GÖRstor med o sitter precis åt det håll där jag har mina 2 stygn... så fatta vilken plåga smörjer som en idiot just nu men ja vi får väl se vad som händer... *tår*

Thezz... hur går det med L nu??
  • Hannnas

Linda... gav ju bröstmjölk hela Måns första månad med, sen om man ammar el pumpar borde ju inte vara någon större skillnad eg? el?

• Hannnas

Linda... tvärtom faktiskt

LaG... ohh GRATTIS så kul o det ÄR lite lyx med en av varje, iof har jag ingen aning om hur det är att få lika så jag ska väl vara tyst eg... men härligt är det iaf

• Hannnas

GoEftermiddag

Underbar dag!!

Jag är nog värsta sämsta mamman låter det som vi har infört lördagsgodis och M får dricka saft när det är kalas el om någon annan dricker (vi dricker inte sånt till vardags)... läsk gillar han inte el kolsyra av något slag...

Känner faktiskt inte att det är hela världen att han får lite godis 1 dag/vecka o förstår inte varför han inte ska få eg ens faktiskt, vi är väldigt konsekventa med att det just är lördag eftermiddag efter alla stora riktiga måltider...

Men det är mina åsikter bara... sockerrädsla i all ära JA men personligen tycker jag det finns många som överdriver det genom att inte ens låta deras små få smaka på sin egen födelsedagstårta om de vill... men ja, mina åsikter...

• Hannnas

Gokväll

Ang godispratet, så har vi själva valt att låta M få lite under våra bestämmelser, inget han "skrikit" sig till och ingen fajt vi valt att inte ta, tycker bara att det det är OK under särskilda förhållanden och jag ser lika lite anledning att utesluta det helt som många gör att introducera det tidigt el alls ens

Ang täta barn så planerade vi ju detta avståndet som är mellan våra två känns kanon faktiskt och inget jag på nåt sätt inte skulle rekommendera någon annan el själv ångrar på nåt vis ÄN iaf

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-05-12 15:53:01 följande:
    Jo han är underbar, men det är ju fart och fläkt och han har ett jäkla humör (som alla i Borås vet om vid det här laget ).Sen har han jättemånga fina och bra sidor också, givetvis.Men han har alltid känts som en enmanskravall i jämförelse med de flesta barn.
    hahahaaa
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-05-12 19:53:30 följande:
    Ja men du har ju träffat honom och vet att det är sant! Sen tycker jag att alla gör precis som de vill med sina barn, jag litar på att alla är vuxna och förnuftiga människor som har sina skäl till hur de gör. Jag erkänner villigt att jag trodde att jag kunde det här med barn när Laban var liten, innan Polly föddes. Men det var en barnlek jämfört med hur det är nu, när man har två barn och de är lite äldre.

jojo han har humör helt klart o go är han förstår att det säkert är urjobbigt när det "brakar lös"... men inget ont som inte har nåt gott med sig, han låter ingen sätta sig på honom iaf

Tror man får känna av sina barn, o jag tror oxå som Angiee.. viktigt att STÅ för det man säger själv, inte ge vika för dem när man väl sagt nåt för får de ett finger så hugger de nog lätt hela handen Man får själv ta besluten innan barnen ens är inblandade om man kan o så får man gå utefter det

• Hannnas

Gokväll

Inte bara jag som har kirskålskrig då har vunnit ÄN över eländet i rabarberrabatten iaf moahaaaaa

Snö... fy så eländigt o böökigt allt det där låter! uscha, kramar...

NO... vilken färg har du köpt?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7