-
Kommer gå så bra Jaz o ang om han är för liten el ej så märker du snart det, finns väl eg ingen "perfekt" ålder som passar alla utan är individuellt så länge Månsen mår bra, har kul o utvecklas så är det kanon! *pepp*jazzy skrev 2009-04-28 12:30:10 följande:ja man får hoppas på det... Han är ju så liten, eg för liten enl mig
-
Magda... enda sättet att ta livet av kirskålsskiten är att kväva eländet.. el ta bort hela rotsystemet vilket är en omöjlighet i stort sett...
Jag har varit ute o planterat min klätterhortensia nu o lagt ut plast och börjat med 3 påsar täckbark men FAN så tungt det var rent ut sagt så jag väntar med de sista påsarna till A kommer hem.. blev t o m för mkt för mig...
-
Har jag väl aldrig påstått heller ioflurksmulan skrev 2009-04-28 16:17:01 följande:Ha ha ha, du är inte klok.Jag har varit hos kuratorn på en lite akut återbudstid och känner mig som en ny människa igen. Det är som att dra upp en rullgardin, helt stört.Så nu är det nya tag!Jag håller på och mailas med säljarna av huset för att bestämma när vi ska flytta in, jätteroligt! Dessutom håller jag på och tar in offerter för flyttstädning, vilket vi inte tänker befatta oss med själva den här gången.
Gött att du känner dig som en ny människa efter ha snackat av dig! Sånt blir jag iaf jätteglad av att höra När är det tänkt att ni ska flytta in?? Fasen så KUL hoppas du får ett stänk kirskål du med så att du kan svära ikapp med mig sen då -
Känner av ett diffust molande i ryggslutet när jag har mina SD nu... hoppas hoppas det kanske kan vara att nåt är på G.. men men, kan likaväl vara så att min jätteonda rygg överlag ömmar av SDna vi får se... ökar de imorgon så ÄR det värkar annars nada...
-
haha Lennart Hellsinglurksmulan skrev 2009-04-28 18:25:43 följande:Hanna: Det lutar åt att det blir inflyttning 26:e juli. Jag börjar semestern dagen innan så det kan vara skönt att flytta direkt så att vi är på plats sen när dagis börjar etc.Ja det är jätteskönt att gå dit och prata, jag känner mig 50 kg lättare nu kan jag säga!Oooo jag hoppas att Ylva är på väg!Du kan få läsa en vers för henne för att se om det lockar?Ylva Ytterskär i Ydre häradblev en onsdag ytterligt förfärad:Tio lejon och en myggastod hennes badhusbryggasom var nymålad och tjärad
-
Magda... gott att höra att nätterna har börjat ordna sig
*surar*
-
Snö... mysigt
-
snö... det är det lilla som gör det stora
zago... tack surar som fan idag!
-
A lagar frulle o kvällis här varje dag, det är min lilla vardagsromantik
-
huga, låter som migrän ja...after eight skrev 2009-04-29 09:36:41 följande:Det är oerhört viktigt med vardagsromantik! Vi har nog tappat det en hel del, måste jobba på det. I dag frågade jag i alla fall om maken ville med ut och äta lunch på stan, så det ska vi göra. Jag måste stressa ner, fick kraftig huvudvärk i går som föregicks av ett läskigt synbortfall. Har surfat lite på det och insett att det nog är migrän jag lider av. Och att det kan utlösas av stress.
Här ska oxå ätas lunch på stan idag mysigt.. om det inte hade varit för den hemska hyddan man ska släpa runt på