Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladderbebisarna Del 7

Hanna: Finns det någon gräns för avvikelse innan något "görs"?

Själv har jag mått dåligt igen under dagen, givetvis, bara för att jag sa som jag gjorde i morse.
    Jag tror att mycket handlar om att jag är så jäkla slutkörd. Helt nere i skorna efter den här hösten och vintern. Och till slut orkar jag inte stå emot liksom.
    Jag hoppas verkligen att jag får ladda batterierna under semestern.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • lurksmulan

Morron!

Hanna: Nej det är inte alls roligt att må så dåligt. Jag känner att det liksom är slöseri med min tid, med mitt liv. Så många dagar passerar och jag bara existerar liksom. Idag har jag vaknat på ett bra ställe så jag hoppas att det fortsätter.
    Jag ska träffa kuratorn imorgon, jag vet inte om jag undermedvetet laddar lite inför det heller. Inte omöjligt, jag har ibland vid tidigare tillfällen mått lite extra dåligt inför besöken.

• lurksmulan
    MrsMurphy skrev 2009-03-26 07:44:04 följande:
    Morrn morrn!12 dagars övertid nu... *mutter*
    *klappar snällt*
    Vad händer härnäst då?
  • lurksmulan
    Magda: Hoppas inte hon har gjort så igen! Då skulle jag bli jättearg!

Lättja: Fy vad dåligt, måste jag säga! När Polly skulle födas var jag på i förväg inbokad överburenhetskontroll på dag 8, sen om hon inte hade kommit hade jag haft en tid på förlossningen för undersökning och bokning av igångsättning (undersökning på dag 13 och igångsättning på dag 15 eftersom det var helg). Du bara hänger i luften känns det som!
  • lurksmulan
    Lättja: Instämmer till fullo! Det jag tyckte var skönt var just att känna att det fanns en plan. Att de inte skulle glömma bort en och komma på 12 veckor senare att man fortfarande var gravid.
  • lurksmulan
    NO: Sånt drabbade mig ofta när jag väntade Polly. Jag fick alltid höra att det är ögonmigrän, men givetvis kollar de efter havandeskapsförgiftning ordentligt först. Jag fick det lätt när jag hade slarvat med mat och dryck.
  • lurksmulan
    Honeyflowers skrev 2009-03-26 11:14:05 följande:
    Hej på er!Ngn som vet hur länge man finns med i ett brottsregister? Gäller inte mig själv dock...
    Typ fem år kanske? Eller om det är bötesregistret, jag är osäker.
    Kolla på polisens hemsida, där kanske det står?
  • lurksmulan

*mumsar dragéägg i väntan på att åka till öronläkaren med Polly*

• lurksmulan

Morron!

Jag är såååå trött! Jag har gått in i nån slags pre-semester läge. Det här drabbar alltid mig innan semestrar. Igår satt jag och somnade till antikrundan vid 20.20, sen la jag mig kl 21 och somnade som en klubbad säl, och jag är ändå helt slut!

• lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-03-27 07:51:41 följande:
    Vilken datum är avgång? Känner igen den där känslan, oliidigt att jobba dagarna innan semester jue...
    Vi åker tiiiiidigt på tisdag morgon. Måste åka till flygplatsen vid 3-tiden tror jag.
    Det värsta är att jag jobbar på måndag också, men det har inte min kropp uppfattat!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7