Pladderbebisarna Del 7
Hanna och AE: Sånt läge har vi nu så vi är vana. Det finns ju en framsida också!
Betongen ska vi helt klart kolla upp!
Hanna och AE: Sånt läge har vi nu så vi är vana. Det finns ju en framsida också!
Betongen ska vi helt klart kolla upp!
Jag måste bara berätta, Polly var så duktig. Laban var på toa och Polly stod och sa "kissa kissa" utanför. Men det betyder liksom inget, det gör hon ofta. Sen när han var klar sprang hon in och satte sig på pottan och kissade! Det är första gången hon verkligen söker upp pottan själv när hon är kissnödig. Annars har vi själva satt henne och har vi haft tur har det kommit något. Roligt!
Nu slåss de i badrummet, måste rusa!
Jag får inte ordning på min e-legitimation. Suck. Måste fixa det så att jag kan deklarera.
Fyller du år idag JUSTer? Grattis!
Själv har jag varit hos ögonläkaren och tagit bort en vårta. Precis som alla häxor får göra förr eller senare.
JUSTer: Nej nej, inget hus är köpt. Vi är totalt ambivalenta och det kommer sluta med att vi bor kvar. Eller nåt.
Hanna: Ha ha, så kanske det är. Jag hade en liten virusvårta på ögonlocket, har haft i säkert 10 år och det stör mig inte. Men läkaren ville absolut ta bort den eftersom den, enligt honom, kan börja växa. Så nu är jag vårtlös.