Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Pladderbebisarna Del 7

NO, Thezz & Hanna:
    Ja visst är det fint! Det var så VI. Vi ska gå å titta, å hoppas att inte så  många andra är intresserade! *hoppas hoppas hoppas*

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna

Hanna:
    Ja skulle jag välja mellan de båda så skulle jag hellre ta detta =) Det är lixom REDO. Och så VI. Det känns som jag hittat hem. Jag hoppas verkligen nu! Men är rädd att bli besviken, kankse kommer vara många budare å då kommer det skjuta iväg ur vår "range" ....

AE:
    Ja visst är det fint. Jag hoppas hoppas hoppas att det kan vara VÅR tur nu =)

• snöstjärna

Kickan:
    Söta shorts, Jordan hade några liknande förra sommaren .. ska ta fram å se om han kan ha dem nu med =) Han har ju inte vuxit så mycket.. haha.

• snöstjärna

Magda:
    Men vilken bra idé!
    Måste de om Jordan är villig å leka lite med färg sen, så kan vi skicka nått till farmor å farfar som bor så långt borta.

Ja visst ser man skillnad på honom, han har lixom vuxit upp till en liten kille, ingen bebis längre =) Inte så stor skillnad på vikten, men längden, han har lixom blivit mer utdragen .. haha.

• snöstjärna

Magda:
    haha det var ungefär så jag gjorde. Eller Jordan fick måla med gulfärg på några kort, å sen målade jag dit näbbar å ögon på det gula =) Ska fota så får du se sen =)

• snöstjärna

Magda:
    Här är resultaten av våra kycklingar som gjordes =)

Påskkort 2009Jordans första målning blev påskkort.

Hanna:
    Va skoj å få ordning på M's rum! Roligt med IKEA .. åh, jag vill oxå inreda nytt barnrum .... i huset =) Har flyttat in i huvudet.. haha.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7