Pladderbebisarna Del 7
NO:
Tack =) Hoppas att nån av er hänger kvar här om ett år.. hehe.
NO:
Tack =) Hoppas att nån av er hänger kvar här om ett år.. hehe.
Kickan:
Hoppas du hänger kvar i alla fall =)
Magda:
Det låter bra det =))
Slutar snart för dagen, ska åka å hämta Jordan å sen åka på husvisning faktiskt =)
NO:
hehe, ni får sitta här under tiden med då =))) Så vi får följa uppväxten på era busar!
*styrkekramar med värme till LaG*
Hanna å Thezz:
hehe vore väl skoj om de kom samma dag ;) Kanske dyker de upp i dag som Gizmo spådde .. hehe. 28/2, 28/3 å ni 28/4 ;)
Angiee:
Jobbigt med feber nu när det börjat bli så varmt. Har hört att magsjuka går här i vår kommun nu, jag hoppas innerligen att Jordan slipper dock. Så jobbiga minnen sen december, då han blev så mager å hade 3 magsjukor i rad =(
Magda:
Faaaan va skönt att han sover så bra nu Alex! =) Det måste vara guld värt?!
I morse fick jag väcka Jordan ... å det blev ingen frukostvälling, utan han får äta hos dagmamman. Han somnade redan 18:30 igår, å vaknade 8 då jag väckte honom. Måste vara inne i nån sovperiod just nu. Han växer väl till sig lite. Tycker han blivit så lång sista tiden.
Hanna:
Hur faaaaaaaan orkar du? ;) Sänd över lite energi =P
Måste gått troll i natten i natt.
Jordan som alltid sover så bra, vaknade om å om igen mellan 23 å 01 ... funderar om han har nån tillväxtperiod. I går sov han ju från 18:30 till 8 då jag väckte honom ... å i natt skrikperiod .... funderar om han har ont, nån växtvärk eller nått. =(
Får se hur nätterna blir framöver.
Jordan äter välling på morgonen å innan natten fortfarande. Men funderar på att skippa morgonvällingen till frukost, han äter max 100ml då.
Måste få ta å berätta om lite vardagsromantik ;)
Vi har det verkligen så mysigt å kärleksfullt igen. Så glad att det "gick att lösa" =)
Nu på morgonen fick jag ett sms efter att ha jobbat en halvtimme. "Hej frun, vill du ha macka från finess?" (finess är fiket i stan). Svarar att jag gärna vill ha en. Sen ringer han när han är här några minuter senare ... Leverans av stans godaste räkmacka med puss ;)
Så där överraskande å omtänksamt. Sånt tycker jag är kärlek.
AE:
Ja två kollegor med har haft det så i natt. Så det kanske varit fullmåne? Barnen är som förbytta.