Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Pladderbebisarna Del 7

Cia:
    Nej denna omgång så har jag inte fått träffa någon heller. Bara fört samtal via telefon och papper. Det är skandal!!

Ingen rehab heller denna omgång, inget alls. Förstår inte vad de håller på med.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna

Cia:

Jag vet inte, de har ju dragit in på handläggare, vi har knappt ett kontor här. De är öppet tisdagar å fredagar bara å då för att fråga å lämna in papper typ. Jag vet inte vad det skulle hjälpa heller.. ska höra vad kurator å läkare säger..... å ja, se var jag kan ta vägen sen.

• snöstjärna

Cia:

Ja jag kunde ju inkomma med kommentarer innan 26:e sa hon. Sen kommer de ta ett beslut, å det går ju att överklaga. Men vad har jag att komma med? Läkaren har ju skrivit så himla utförligt å bra redan, å det godkänner de ändå inte. Så jag vet inte.
    Känns så meningslöst. Vi får se hur detta kommer att bli. Det tar mer energi än vad det ger i resultat känns det  som ... måste ju orka jobba 75% när beslutet väl kommer. Ja om de inte godkänner .. tappat tron? Hörs det?
    Suck.

• snöstjärna

Cia:
    Ja jag känner så jag med. Jag älskar mitt jobb, jag trivs, jag klarar av 50%. De måste kunna gå å lösa på nått vis. Varför ska jag behöva sluta?
    De e de de verkar vilja, bli arbetslös, söka annat jobb som jag i sin tur inte kommer orka mer än en viss procent ändå ... ja i dagsläget då. NEJ jag vill ha kvar mitt jobb, jag trivs & min målsättning är att komma upp på 100% till slut en vacker dag!

Jag hoppas min operation ska underlätta att jag kan stå ut med smärtorna på ett annat sätt. Det är mitt mål å min dröm!

• snöstjärna

Lättja:
    Ja det suger verkligen livsgnistan ur en.

---

Nu när jag slutar idag så ska jag å min mamma i alla fall åka å bubbla å spa:a lite.
    Hon var så gullig å fixade detta då när jag fick beskedet .. bara det fick en annan att börja storböla. Så gulligt av henne. Så nu ska jag försöka släppa alla tankar å annat å njuta för en stund!

Ha en fin kväll tjejer.

• snöstjärna

2åringar to be ju!
    Vad önskar sig era?

Redan börjat få förfrågningar om vad Jordan önskar sig. Å jag behöver uppslag! Tips? Ni med äldre barn? Ne med andra tvååringar to be?

• snöstjärna
    lurksmulan skrev 2009-05-15 09:32:09 följande:
    snö: Polly vill nog gärna ha en Pippi Långstrump-peruk. Vi var på kalas för en tjej som fyllde två, och hon fick en sån. Polly älskar ju att klä ut sig, hon är det enda barnet på sin avdelning som har på sig peruk och utklädningskläder typ non-stop på dagis. Och med tanke på hur stora ögon hon gjorde när hon såg peruken utgår jag ifrån att hon också vill ha en.   Morron AE! Hur mår magen?
    Det låter ju som en perfekt present åt Polly! =) Vet inte hur Jordan skulle uppskatta det dock, han kanske skulle älska det med! =)

Han har förälskat sig i en sån sparkcykel en mini ska som dagmammans barnbarn hade fått, så en sån ska han få i alla fall... men ja, nått mer måste jag ju "ha" på listan.
  • snöstjärna

Gomorron tjejer!

Hanna:
    Vi kommer köpa/önska Jordan en skrållan =) Senast i går snodde han en docka av en tjej ute på lekplatsen här på gården .. han gillar dockor =)

Just nu är det bara Lego som gäller här hemma ... spisen stoppar han bara in maten i .. men leker inte "på" lixom. Inte intresse för den på det viset.

Funderat på cykel med, men det känns lite onödigt, då det "bara" är hösten lixom ... sen till våren har han ju vuxit på sig så att en vanlig balancykel skulle funka då.

Vad händer annars här då?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7