Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Pladderbebisarna Del 7

Kickan:
    hahhaa.. sorry rå =)
    Godförmiddag!
    Men ja jag hade just landat på jobbet då .. å ja det kände som dagen började då =)

Nu slutar jag .. ska åka å fika med ett par kompisar å sen iväg å handla.

Lämnar detta färgseende test åt er :)

www.xrite.com/custom_page.aspx

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna

Hej tjejer! Här är jag!
    Jobbar 2 timmar idag bara .. tagit ut arbetstidsförkortning 2 timmar.
    Maken är hemma å VABar. Lokalen ringde igår å sa att Jordan hade feber.
    Men ingen feber direkt .. han låg lite över 37 bara ... snorig är han dock, och har hostat ... men han får vara hemma idag, å så får vi se hur han är i morgon om han stannar hemma då med kanske för att återhämta sig. Å så kör vi nya tag igen på måndag.

Det tråkiga är att idag skulle vi haft 18månadersvaccionationen å hepatitspruta nr2. Men ja det blir ju inte så nu då. Undrar hur många gånger vi bokat om 18mån sprutan nu =)

---

Hanna:
    Jobbigt med elen =(

Angiee:
    Grattis! Vad skoj! Detta fixar ni!

Lättja:
    Jag lider med dig, kan inte vara roligt. Å vilken dålig organisation. Man ska inte behöva känna så  =(( Hemskt!  Hoppas det hoppar igång av sig själv snart ...

Magda:
    Hmm, jobbigt med "sånna" grannar =(  Hoppas kissen kommer tillbaka av sig självt ...

Zago:
    Jag har alltid fått rekommendationerna att stoppa det i en påse å sen i kylskåpet tills man ska åka hemifrån.

• snöstjärna

Jordan har slagit rekord idag.
    Han har aldrig haft interesset att titta på tv.
    Teletubbies är det enda som fångat hans öga så han stannat ut i ca 5minuter =))

Idag såg han på teletubbies i 24 minuter (!!) Det var helt fängslande tyckte han.
    Å just nu ligger han i soffan bredvid här med nappen å filtarna han brukar ha när han vill sova ... men de e liiiite tidigt ännu, men han har fastnat i "drömmarnas trädgård" (?)
    Skoj å se hur han vuxit.

• snöstjärna

thezz:
    Ropade nog hej lite för snabbt där ;) Men det funkade i 5minuter det med =) Sen var han uppe å sprang igen ... förstår inte vad han får all energi ifrån!

• snöstjärna

Universum har talat.
    Jo det är sant. I get the hint.

Det var nån som hade tappat stegen, å jag plockade upp dem.

I morse på väg till jobbet så höll jag på att trampa på en sak i vägen. Jag bockade mig ner för att se vad det var. Nått litet. En stegräknare från Silva. Precis en sån som jag tänkt köpa själv, en sån väldigt liten en. Oj. Helt frostig å ensam låg den där, å den hade missats av alla passerande bilarna. Vad gör man? Jag tog upp den, gav den värme och ett nytt hem i min ficka. Ja det kändes som det bästa i alla fall. Det var nog menat så. För att uppmana mig att ta fler steg här i livet.

Den lilla sträckan mina ben burit mig sedan jag hittade den är bara 281 steg. Men ja, skoj ändå. Den verkar fungera, den hade inte tagit stryk av väder eller bilar. Otroligt. Lite av ett sånt halleluja moment nästan. Ungefär som att sen strimma solsken lyste ner från himlen just på räknaren då jag gick förbi. haha.

Ska använda den, jag lovar! Ska bli spännande å se vad en "vardag" ger. Utan någon "extra" promenad. Tack för detta universum. I get the hint! ;)

Ett par kilon kanske kan trilla av innan operation. Jag är taggat att gå lite mer ;)

• snöstjärna

No:
    Vilken rolig idé =) Perfekt för de små att facineras av ...
    Har en risboll i Jordans rum med med tryck på ... som jag gjorde själv.

Kanske lite silkespapper skulle roa en stund =)

• snöstjärna

HF:
    Jordan sov borta rätt tidigt ändå .. å han har gjort det ett fåtal gånger sen dess. Det funkar jättebra. Det är då hos mina föäldrar då. Minns inte hur gammal han var första gången.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7