zagolik skrev 2009-04-20 17:43:12 följande:
Nä,fy....har du besavär med täpt näsa?? Visste jag inte! Det är urjobbigt!! Jag vet!! För jag hade det från v. 20 typ och framåt med Emil. Vet niteo m du minns men jag hade ju sånna besvär med snarkningarna på nätterna. Och nästäppan hade ju tom på förlossningen så jag kunde inte andas in lustgasen riktigt men då gav
BM mig ett par droppar (inte vanliga näsdroppar tydligen sa hon till henke) och dom var mirakelkur!!! Hittar inte det i min jurnal heller för det borde stå med tycker jag...men dom hjälpte mig!!! Suuperdroppar!!! Varför skrubbade du altandäck!!!????!!!! Lägg av med sånt där!!!! När du redan har ont i ryggen!! Galning!!!! Imorgon kväll är det dags tror jag!
Jag blev förkyld där i mars, o sen har det släppt utom i näsan just, skitstörigt! först trodde jag det var näsdropparna eftersom jag verkligen maxade dem i 2v
så jag la av dem o inte blev det så mkt bättre alls, tyvärr... så jag hoppas det försvinner efter förlossningen, när försvann ditt?
Lustgas kommer jag inte ta så det problemet är väck men jag behöver min krok för att kunna andas igenom värkarna så vi får väl se hur det blir, de har säkert droppar där
Jadu, fråga mig inte
jag kan verkligen inte gå ut o göra inget alls... bara titta på när lilleman leker o har sig passar inte mig alls, måååste göra nåt...
Vore hemskt skönt om det kom igång snart! men samtidigt hade det varit lika skönt att få krypa ner i karet o lindra värkar i helgen... men har hon inte kommit innan veckan är slut kommer jag gå upp i limningen kan jag ju lova...
Samtidigt kommer jag verkligen hata mig själv den dagen vi åker upp till förlossningen, när verkligheten knackar på o man ska gå igenom alla helvetens helvete...