Pladderbebisarna Del 7
*vrååålhungrig och lite ledsen över i morgon*
*vrååålhungrig och lite ledsen över i morgon*
Morron...
Morronen här har varit cirkus. jag trror faktiskt till viss del att det beror på att R varit hemma nu på morgonen. Hon blir tusen ggr värre då, och hon är ju klistrad på honom. Jag är inte vatten värd när han är hemma, så så fort jag gör ngt är jag världens häxa o hon springer til honom o ska upp. Idag fick hon utbrott för att jag o hon skulle tvätta händerna efter frukost, ngt vi brukar göra glatt varje morron.
Nu hoppas jag verkligen att detta släpper nu när han är borta några dagar. Annars har jag avlidit redan fem idag.
Nappfajten har kommit på tapeten igen så det får man vara superobs på och även har hon varit superorolig på nätterna också (lovar gott) igen o varför vet jainte.. Så hon har det n og jobbigt igen...
Ska iväg på efterkontroll vid elva iaf, bli bedömd liksom. Sen ska jag försöka få tag i kyrkan för dopet innan också...
Önska mig lycka till nu för dagen! Ska fortsätta para ihop strumpor, måste ju vara effektiv nu...
Så nu har jag bokat dop den 2 augusti blir det i min gamla dopkyrka ute på landet.... skönt att ha de bokat!
Hanna, verkligen jättefint badrum. Super! Jag blev helt förtjust i takkronan, har inte sett ngn liknande, vart har ni fått tag på den?
Hmm, väcka kisen eller inte? Annars kommer han säkert bli jättearg o hungrig på mvc. Fast annars blir vi nog sena istället..
Snö Lycka till idag!
Tillbaka från bm, fick bassning på knipet men de var ju inte så konstigt. har ju inte gjort det alls typ, tycker de är svårt att veta att de blir rätt. Hb hadejag fått upp till 128 utan att ha ansträngt mig iaf...
Krystvärkar började 09.01 enl journalen, han är född 13.04 Tack för den liksom!
Måste slänga imig lite lunch nu , snart dags att hämta monstret.... Och så måste jag inventera blöjförrådet..
hanna vilka fina barn du f ått
Och ja, de är skitsvårt att få bra bildler på ungarna. Vi har fortfarande inte lyckats. Man borde få nobelpris om man kan ta fina på mina barn...
Hanna, du kan väl klippa av n ågra lockar och skicka norrut till mig så kan vi klistra fast dessa på Lovisa..
morron på er!
hörrni, visst är de samma normaltemp på dessa små som på en annan. är de vanligt att kläder ger förhöjd temp?