• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

MrsMurphy skrev 2009-03-20 18:51:09 följande:
    Jag vill supa mig full!
    oj oj..det där skulle du aldrig sagt {#lang_emotions_wink}
    snart är det sommar & grilltider ju
    3 barnsmamma
  • jazzy

min lillebror har skrivt..*skryt*

3 barnsmamma
  • jazzy

Natt natt Hanna..hälsa !!!

3 barnsmamma
  • jazzy

Ho Ho..nån här???

Jag & H bakar kärleksmums... sen ska vi köra M på pokerkväll med killarna....

3 barnsmamma
  • jazzy

Vad lustigt, inlägg nr 335 ätr borta...nån som vet??

3 barnsmamma
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-03-21 18:22:21 följande:
    Jazzy: Jag fick upp på favoriter förut att angiee hade skrivit men det är puts väck.
    ja precis...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-22 19:58:28 följande:
    1 steg fram i husplanerna. Idag har vi gått igenpom kalkyler & tittat på planeringen av tomt på plats. Vi har bestämt oss för att satsa! Nu väntar bara slutsvaret från banken, men vi fick positiva vibbar sist! Tänk om vi snart blir med hus?
    spännande...

Ni bor i sthlm kommun nu va?
    3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-23 09:56:25 följande:
    j nu är det sthlms kommun, så det blir ju högre skatt i huddinge, BLÄÄÄÄ!!!! Pratade precis med förskole avdelningen på huddinge, ang. plats inför nästa år, som vanligt kan de ju aldrig ge tydliga svar, så det är väl  bara att söka någon flrskola & hoppas på d bästa. Man har ju INGEN KOLL ALLS på vilka som är bra resp. mindre bra
    det kan jag kolla upp...Är det i trångsund då?  kolla här annars   www.huddinge.se
    sök på förskola....
    3 barnsmamma
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-03-23 17:16:21 följande:
    Zago: Självklart är det bäst om det kommer igång av sig själv men hinnsvepning är 7 resor bättre att försöka med innan en igångsättning. Och jag är ju livrädd för igångsättning och vill ju undvika det till fullo och jag känner att dagarna bara stormar iväg utan den minsta lilla känningen här och det har ju varit mardrömsveckorna från helvetet här den sista tiden. Var ju en jäkla skillnad att vara höggravid utan barn och nu i dagsläget känns det som man bara vill lägga sig i fosterställning och gråta för jag tycker att det är förjävligt att vara höggravid hemma med 18 månaders. Och nu på övertid så vill jag bara rymma... Så jag vill verkligen kicka igång kroppen innan det blir snack om just igångsättning vilket dom egentligen då skulle göra på söndag för mig enligt deras rutiner. Då kan man ju tycka att dom ska försöka med hinnsvepning något tidigare än fredagen... Men iofs så blir det ju aldrig en igångsättning på söndag heller. Min kropp visar inte ett tecken på att vara på g att föda och jag pallar inge mer!  Så jävla trött, ont, mår as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
    jag fick hinnsvepning på Huddinge på fredagen, sen började värkarna på lörd morgon vid 04.00......Sen blev det igångsättning iaf...för lite värkar...
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7