• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-03-17 16:39:45 följande:
    Här är det tydligen inte så CSN räknas inte som inkomst, men vi ska kämpa. Det handlar ju egentligen om att banken får förtroende för oss & att vi ekonomiskt klarar av den belastningen som lånet innebär. Jag är dessutom bara tj.ledig, så efter mina studier  kan jag gå tillbaka till mitt jobb & ha en fast inkomst, om jag inte skulle få ett nytt jobb alltså.... HOPPAS!
    Tyvärr så tror jag du har rätt, kan vara svårt att få lån. Vi fick knappt lån då jag var gravid (sista mf), för banken trodde inte vi skulle klara lånet när jag sen gick på FP. (Swedbank). MEN jag håller tummarna för er...Spännande, är det där ni bor nu??
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Honeyflowers skrev 2009-03-17 17:22:49 följande:
    god eftermiddag!vad gör man med en son som är tungandad? han är förkyld o hostar mycket, har blivit tungandad idag och nu sover han efter att ha fått Mollipect som jag för övrigt inte tycker hjälper särskilt mkt...
    Så var det för Måns sist, vi åkte in akut!!!
    3 barnsmamma
  • jazzy

GRATTIS HANNA

Angiee...vilket område är det?? Där ni bor nu??

3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-18 12:24:32 följande:
    Jaz Stortorp
    aha, tillhör det Huddinge??
    3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-18 12:38:15 följande:
    Jaz Japp, Huddinge Blir vi grannar? Hannah Jo det är ju det där med SGI, ett till barn vill vi ju ha men måste jobba upp mig lite först, så det lär nog dröja med 2an om vi köper huset. Sen ska man ju byta dagis & allt sånt, inte det lättaste... 
    nä tyvärr men det är ett bra område med bra dagis.
    3 barnsmamma
  • jazzy

Angiee... tänk på bara att det oftast tillkommer utgifter som man inte kanske tänker på.. sopor, försäkringar på huset etc ...Så sitt ner i lugn & ro. Vi andra husägare hjälper gärna till om ni undrar över nåt...

3 barnsmamma
  • jazzy

lurk..hur gick visningen?

3 barnsmamma
  • jazzy

Lurk...vad roligt..Hoppas det går vägen nu!!!!

Måns har nu även fått Pulmicort (för astman) Hoppas det verkligen växer bort när han blir äldre...

3 barnsmamma
  • jazzy

hanna.....dricker Xide jasmine peach...lite söt, men den slinker nog ner....

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7