• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-04-12 18:16:35 följande:
    KvällerVilar lite...Här är kommer det oxå grillpremiäras ikväll *nice*Jaz... När M började på dagis var han där 3dgr/v á 7h/dag (mellan 07-14)... sen på nya dagis när jag jobbade 75% var han där 5dgr/v á 8h/dag (mellan 06:30-14:30)... Nu är han där 3dgr/vecka á 5h/dag (mellan 09-14)..Hur ska ni ha Måns där har du tänktk?
    han kommer gå 7.30-15 ca varje dag...

Tack för att ni delar med er...
    3 barnsmamma
  • jazzy

Lurk... är det visning i morrn??

Här är det oftast jag som får sovmorgon, M är ju ledig & sover nästan alltid längre än jag på vardagsmornar... MEN MÅns sover bra på natten så jag är nästan alltid utsövd när han vaknar vid 7..

3 barnsmamma
  • jazzy

vi tänkte gå på bio i helgen, nån som sett nåt bra???

3 barnsmamma
  • jazzy

Hej hej

Idag har vi varit & hälsat på Måns dagis, verkar helt ok..det är 7 barn som börjar nu..på två personal. Så hittils är vi nöjda...ena tjejen har jobbat som fsk i 10 år, den andra är sjuksköteerska i botten , så det är lovande...

• jazzy

hanna...varför ska du ringa ambulans om vattnet går??

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-15 17:59:09 följande:
    För att då riskerar det gå lika fort som sist och då hinner vi inte in till BB utan får föda i ett dike på vägen Med största sannolikhet kommer det gå fortare denna gång även om det absolut inte behöver betyda att det blir så, men bättre att ta det säkra före det osäkra tycker de...
    hahha...ja jag sa ju det {#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-15 18:18:43 följande:
    tyst med dig *förtränger*
    bara några dagar kvar...17:e.....{#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-18 13:04:02 följande:
    Är bara inne en kortis... o säger att det blir nog ingen bebis i helgen iaf har iaf inga känningar än.. Kramis
    nää, det kan komma som ett brev på posten..närsom!! Laddar iag mobilen nu...

Hejja Ylva!!!!!
    3 barnsmamma
  • jazzy

hanna...då blir det en 4 kg bebis om två veckor {#lang_emotions_wink} 

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-19 19:53:28 följande:
    hahaaa nja om 2v väger hon inte ens 4kg OM hon följer viktkurvan beräknad vikt på onsdag ligger på dryga 3200
    hihi..tänk på att dom ökar mkt i vikt sista veckorna
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7