• angiee

Pladderbebisarna Del 7

Ja det är ju bra. Värsta tänkbara NU är väl att räntan går upp nån enstaka procent. Däremot förespråkas ju att den ska gå upp till ca 7% inom ett par år! Det finurliga är ju att man kan binda när som man vill & märker att räntan stiger. Så egentligen behöver man ju inte vara "orolig"

• angiee

Vore ju mysigt med en till bebis men så länge F:et hänger blir det inga fler bebisar!
    Det är KNIIIIP på hög nivå här nu & träningsvärken är här

• angiee
    Hannnas skrev 2009-05-14 13:48:11 följande:
    kniper med dig!!!
    Det är inte kul att kniiipa, undrar hur länge man ska hålla på? Livet ut sägs det? Då kan jag ju hoppa från en bro på en gång, BORING att kniiipa!!!

Lurk
    Ja, att ha rörligt nu r nog en väldans god ide! Vår bank (handelsbanken) Rek. att hålla lånen rörliga minst till årsskiftet - och att INTE binda så fort räntan smyger upp nån procentenhet. IS I MAGEN! Inte så lätt när det handlar om existens, men har man bra koll så åker man inte på storchocken
  • angiee

kick

hur menar du prob. med nr 2? att du blir förstoppad eller hur menas?
    Jag känner ju av "inanmätet" på så sätt att det tynger ner lite, efter toabesök nr 2, sex och när jag sitter på huk. Det kan bli som en lite "skavande" känsla ibland Idag har jag inte känt ngt, det känns bara ibland. Men nu e jag ju kniiiipmästarinna åxå

• angiee

usch va jobbigt för dig! Lätt om man har diaree kanske, men det är ju inte vardagsmat så att säga
    Usch, det där med hönan är lixom ett kapitel för sig som JAG Inte tänkte på att man kan få problem med.
    SKit & pannkaka

• angiee

nu gnäller C på att jag är mer med datorn än med honom. Quality time på g!

Kram

• angiee

Alltså mammor!!! Ett släkte för sig!

Vi är ett gäng som har alla våra barn på samma dagis & efter dagis samlas alla av ngn anledning i parken för att barnen ska få leka av sig. Jättetrevligt som oftast även fast jag inte gillar "mammasnacket" alls!
    Det blir alltid lite prat om vad ungarna gör, kan ,säger osv...

Så en mamma igår : - Jo min lilla XX pratar såååå mycket, så duktig.
    Vi andra: - Jaha, va roligt. Min XX pratar inte så mycket, va olika det är?
    Mamman:- Hhihih, ja men hon är så bra min unge, hon kan lixom säga allt... man förstår precis & hon är ju bara 1,5 år!

*SNARK!!!!*
    Jag hoppas vid min gud att jag inte låter sådär,

Mamman tuggade på i all avighet om hur duktid hennes barn är - och stolt måste man ju få vara!! Men det blir så löjligt. Min kan det & det & det & det----

Ja ni fattar!

KVINNOR ALLTSÅ!

• angiee

Nu är det helg i huset!

Hämta liten på dagis strax, leka i parken, laga god mat & dricka VIN!
    Imorgon fyller min C 27 år & det ska firas, sedan jobbar jag natt & missar euroschlagern. Skitsamma, Sverige vinner ändå inte

Kram alla!

• angiee

MOrrn!

Fortfarande hemma med en flicka som har ögoninfl. illgrönt snor & hosta! Har inte tid! Fasiken, bli frisk ungbyting!!!!

• angiee

Hej alla glada!!

Thezz: Jobbigt med skrikig magbebis, kommer ihåg det där Vi hade ett rent H*vete (kvällstid) från hon var 2 veckor till 3 månader. INTE ROLIGT! Bära, massera, ge droppar, bära, vagga, vyssa & STÅ UT!

Här är det lugnt. Vendla gör framsteg & pratar ganska mycket nu. 2 nya ord (varmt & kallt) kom i helgen, Tänk va de lär sig! Nästa vecka ska våra grundentreprenör börja med grunden! Tjoho! Det rullar på!
    Jobbar sjukt mycket nu & har väldans massa i skolan. Läser medicin& det är ju inte mitt ämne direkt!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7