• angiee

Pladderbebisarna Del 7

Lurk

Det var faktiskt inte en känga till dig alls! Jag menade bara att jag tycker det är vidrgt på små bebisar. Laban är väk en stor  kille som "vet" vad det innebär? Han vet ju att det handlar om fotboll osv...?
    Att jag håller på ett lag skulle väl knappast störa någon? Jag är ju vuxen och mitt tidigare inlägg syftade inte på vuxna utan barn. Jag skulle inte klä V i fotbollskläder eller så. F Ö gör vi det inte alls i familjen, så det är väl heller ingen risk att hon kommer vilja bära några.
    Barn färgas av sina föräldrars åsikter i alla avseenden, inte bara sport. Tillhörighet & gemenskap menar jag på att man kan ha tillsammans utan att vara sportfantaster. Inte för att det är fel i det - vi gillar också sport! Jag hoppas du inte tar illa vid dig, menade inte alls till dig
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

Hannah

Åh va toppen att känna så, kan bara tänka mig känslan av 2 barn. Det var överväldigande nog att få Vendla & känna den enorma lyckan - varje dag!
    Lurk
    Jag förstår, ledsen om jag trampade dig på tårna
    Eftersom jag känner mig lite "dagen efter dagen före" idag så lagas det en Fet & härlig kycklingpasta idag! MUMSFILIBABBA!
  • angiee

Fy bubblan vilken trotsig unge jag har! Skriker ohämmat om hon inte får glass ur frysen kl 07.30 på morgonen (????) Kast på golvet, dunk med huvudet & klöser oss så fort hon får chansen & är på det humöret. Allt emellan detta är hon SÅ goooo!!!!!

Shit, terrible two är på intågande. Bläk!
  • angiee

Hipp hipp hurraaa på din födelsedaaag!!!

• angiee

Solen skiner !!!

Epilerar mina ben & det gör så saaaaaatans ont!!!! Varför skapades kvinnor med HÅR???? AJ AJ AJ! Nu laddade batterierna ur efter 1a benet, one to go!
    Huset brevid vår tomt är till salu. Nån som vill köpa & bli granne med oss???
  • angiee

På sista bilden (husets framsida) ligger det lite granar & skit i högra hörnet. Där börjar vår tomt

• angiee

Stackars Zago Jag hade turen att aldrig kräkas under graviditeten.

• angiee

Snö

hihihi, ja men huset är ju helt nytt så inget har ju gjorts av tomten alls. Det blir upp till de nya ägarna. Dyrt? JA SÅ IN I HELVETE! Bra för oss dock, höjer ju värdet på vårt hus om det säljs för mycket!
  • angiee

Morrn!!

Vilka sötnosar du har Lättja!

Dilemma här hemma!
    Vi är bjudna på ett bröllop 25 Juli. En barndomsvän till C. Jag AVSKYR hans blivande fru. Vi var "Vänner" en gång i tiden men för 3 år sedan vart vi osams & har ej pratat sedan dess. Vi är nu båda bjudna på brölloper (såklart)  - för man kan ju inte bara bjuda en av oss! Jag VET att hon egentligen inte vill att jag ska gå, men jag SKA göra det - för C´s skull. MEN VILL VILL VILL VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hålla minen, kul? Blä! Köpa dyra presenter? BLÄ! Köpa ny klänning till ett BLÄ-bröllop!
    NEJ! Usch, hur gör man????

• angiee

NO

Det kommer finnas en annan tjej på bröllopet som jag inte heller tycker om - vill helst undvika henne. Tjejerna har inte betett sig exemplariskt mot mig men det skiter jag egentligen i. Jag kan stå upp för mig själv, men har egentligen ingen lust att mingla med folk på ett bröllop som jag INTE vill gå på! Fy fanimej va tråååkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7