Pladderbebisarna Del 7
Lurk
Lurk
Hannah
Fy bubblan vilken trotsig unge jag har! Skriker ohämmat om hon inte får glass ur frysen kl 07.30 på morgonen (????) Kast på golvet, dunk med huvudet & klöser oss så fort hon får chansen & är på det humöret. Allt emellan detta är hon SÅ goooo!!!!!
Hipp hipp hurraaa på din födelsedaaag!!!
Solen skiner !!!
På sista bilden (husets framsida) ligger det lite granar & skit i högra hörnet. Där börjar vår tomt
Stackars Zago Jag hade turen att aldrig kräkas under graviditeten.
Snö
Morrn!!
Vilka sötnosar du har Lättja!
Dilemma här hemma!
Vi är bjudna på ett bröllop 25 Juli. En barndomsvän till C. Jag AVSKYR hans blivande fru. Vi var "Vänner" en gång i tiden men för 3 år sedan vart vi osams & har ej pratat sedan dess. Vi är nu båda bjudna på brölloper (såklart) - för man kan ju inte bara bjuda en av oss! Jag VET att hon egentligen inte vill att jag ska gå, men jag SKA göra det - för C´s skull. MEN VILL VILL VILL VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hålla minen, kul? Blä! Köpa dyra presenter? BLÄ! Köpa ny klänning till ett BLÄ-bröllop!
NEJ! Usch, hur gör man????
NO
Det kommer finnas en annan tjej på bröllopet som jag inte heller tycker om - vill helst undvika henne. Tjejerna har inte betett sig exemplariskt mot mig men det skiter jag egentligen i. Jag kan stå upp för mig själv, men har egentligen ingen lust att mingla med folk på ett bröllop som jag INTE vill gå på! Fy fanimej va tråååkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!