Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-05-27 13:51:36 följande:
    Sa jag förresten att det ÄR svamp jag har på tuttsen... skitkul! not...
    fyyy va jobbigt!
  • numberone

Dags för Ellen att få mat.... hej så länge!!

• numberone
    Hannnas skrev 2009-05-27 15:13:10 följande:
    Den ser inte SÅ stor ut, däremot är den jättefin!Måns säger Syster när han ser den här
    Ne den gör inte det men den känns!!! Jag är ju rätt lång i överkroppen och det gör nog att den dras ut något mer än står rakt ut som den hade gjort om jag varit kortare
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-27 15:25:41 följande:
    ajaj ja jag förstår att det trycker på rejält! inte avis det minsta!! skönt att det snart är över... inte gravid igen på ett tag el
    NEEEEeee gud förbjude Här ska det minsann dröja minst 5 år innan sista lilla plutten kommer.... vi vill ju gärna ha en liten till en dag men vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig vidare med Ellen. Det är ju hon som går först (och lillasyster givetvis) men det är tiden kring Ellen som får visa om det blir fler... Känns lite tokigt att det skulle vara sista gången jag är gravid nu.....
  • numberone

Magda:

Jag är glad att jag klarat mig undan alla bristningar, har inte en enda på magen *peppar peppar* men jag har fått ett par på låren....

Hanna:

haha ne fy fasen jag orkar inte vara gravid på länge nu.... Kroppen är helt slut och jag är glad att det blir snitt för smärtan i bröstet hade inte varit rolig vid värkar eller när man ska trycka ut bebisen.... inte så som jag fick trycka med Ellen iallafall... Ett under att jag inte bajjade massa

• numberone
    lurksmulan skrev 2009-05-28 11:04:48 följande:
    Ja precis, jag vet.  Det känns bara så jobbigt när det är ens barn. Sen är det här världens fånigaste problem egentligen, det finns många som har det så mycket värre så jag ska inte klaga.Nu ska jag äta lunch, handla ögonlappar och sen ut på busstur med jobbet hela eftermiddagen!
    Min bror fick ha ögonlapp när han skadade ögat som liten..... mamma försökte få honom att leka pirat men det gick han inte med på så han surade hela tiden tills det var över med lappen... Hoppas att det går bra för Laban och att han vänjer sig snabbt, det ska nog gå kanon!!
  • numberone

lurk:

liten då.... det tar nog sin tid innan han vänjer sig men ge inte upp och uppmuntra honom mycket!!!

2 veckor kvar till inskrivningen på förlossningen..... huuua!!

• numberone
    Gizmo 75 skrev 2009-05-30 00:05:33 följande:
    Hej tjejer!Det var inte igår!Jag är inne och läser lite ibland men jag hinner aldrig skriva något... *skäms* Men jag finns här i kulisserna! Verkar vara en hel del som har hänt i tråden på sista tiden, så jag hinner inte kommentera allt.Igår blev lilleman 3 månader och då var vi på kontroll på BVC som inkluderade 2 st sprutor vilket var mindre kul, men det gick bra. I natt hade han dock lite feber och idag har han varit lite hängig, men annars är allt bra. Han växer och frodas, kan man säga. Vågen visade 7320 gr och han är 62,5 cm lång. STOR kille! Annars har det väl inte hänt så mycket på vår front, förutom att sambon är sjukskriven nu igen... Följetången fortsätter...Nu vill lilleman ha mat igen, men jag ville bara kika in och tala om att vi lever! Sköt om er tills vi hörs nästa gång!
    Han väger som Ellen och hon fyller snart ett år och är 10 cm längre lilla lilla tjejen....

Här ska minsann tas en go dricka lite då å då trots amning..... lääääängtar efter en bacardi breezer eller en smirnoff ice!!! *mums* Har ju inte druckit sen jag vet inte när.....
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7