Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Hanna:

Mmm I know..... om en månad så är hon här.... 2 dagar gammal *skakar*

• numberone

Skriver bara oj oj vad jag har sytt mycket på sistone och rusar vidare på vattengympa!

• numberone

min kusin började inte prata förrän han va 2,5 år och då jäklar kom allt typ på en gång..... min brorsdotter fyller 2 nu i sommar och hon säger ja, nej, mamma,pappa, william, bebis, farmor och farfar men det är väl egentligen allt

• numberone
    MizzLizzy skrev 2009-05-19 16:13:40 följande:
    NO: Vad kul! Hon ser verkligen ut att gilla det och hon är ju söt som socker lilla Ellen
    Ja hon blev så stor när hon kom upprätt och benen flaxade hej vilt.... Teknik kommer nog med tiden allt med så vi har goda förhoppningar om fler steg i rätt riktning!
  • numberone

Hanna:

Usch för torsk!! Ellen hade massor när hon va lite eftersom hon inte använde munnen alls.... luktade fisk så det visslade om det!

• numberone
    Hannnas skrev 2009-05-20 09:11:08 följande:
    blä! Y har bara ytterst liiite på kinderna längst in, luktar nada... men man vill ju få bort det iom att det har "smittat" mig Fiiiina grejjer du sytt *impad*
    Skönt det.... Vi luktade fiskgratäng på händerna efter vi "tränat" Ellens sugteknik....

Tack! Är hur kul som helst att pyssla med....så fort Ellen somnat om kvällarna så sitter jag med nål och tråd.... Har en del som ska skickas iväg som jag måste få klart...
  • numberone

thezz:

tack....

Det är jätte fint med storasyster med på bild tycker jag....

• numberone
    Hannnas skrev 2009-05-20 18:22:55 följande:
    *hohooo* *eko*Här kommer första leenden nu för fullt så underbart!M är fortfarande sjuk, sovit nästan hela dagen o nu sover han för natten stackars liten Tänk vilken "ammare" man har blivit, skrattade åt mig själv när jag tog M i handen o gick med honom till sängen för nattning samtidigt som jag ammade Y
    Haha vilken morsa du har blivit.....
  • numberone
    lurksmulan skrev 2009-05-20 18:24:47 följande:
    Besöket på dagis idag kändes jättebra. Som dagis när jag var liten, på nåt sätt. Det var stökigt överallt, alla grejer stod framme. Först blev jag helt förskräckt men sen insåg jag att då behöver barnen aldrig be om något utan kan göra saker precis när de känner för det, vilket skapar mer självständiga barn. Han känner två killar som kommer gå där, vilket är skönt. Och han fick nya kompisar direkt. Vid maten satt det en tjej på andra sidan bordet, han  hade inte ens pratat med henne tidigare. Sen lutade hon sig fram och frågade om de skulle leka efter maten. Och sen gjorde en annan kille det. Jätteroligt! Så det blir nog bra. Det är alltid skönt att ha sett lokalerna och träffat personal och barn.
    Låter som om det kommer att bli kanon!!!!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7