-
Ja gode gud det är bara 3 veckor och 5 dagar kvar.... anders går på låååång semester om 6 dagar.... Är så nervös och rädd men vi har börjat att förbereda en del saker vi önskar att de tar hänsyn till... bl.a. val av läkare (2 av 3 som snittar den dagen känns ok för oss) och att vi vill ha en barnläkare på plats hela tiden.MissFörstånd skrev 2009-05-20 19:16:08 följande:Hannah - Gu' va duktig du är som ammar och går samtidigt. Kan se mig själv göra nått sånt och de ser inte bra ut NO - Hur går de för dig? Du är väl nästa på listan att få bebis?.
-
Äh jag är lite tramsig.... Den läkarn heter samma som den som vi hade vid ellens förlossning, det är inte samma läkare men känns ändå lite i själen + att jag har stor respekt för de andra två och vet att dem har många snitt och förlossningar bakom sig.MissFörstånd skrev 2009-05-20 20:29:40 följande:De är väldigt snart. De är den 15:e alltså? Hoppas de tar hänsyn till erat val av läkare. Varför känner ni inte för den tredje läkaren om jag får fråga? Förstår att ni vill ha en barnläkare där!
-
www.hemmapavargata.blogspot.com
Ellen på film när hon jagar efter dockan Fifii!! -
Tack.....Det känns så fantastiskt!!zagolik skrev 2009-05-21 19:40:38 följande:Du har all rätt att vara stolt!! Så duktig hon är
-
Hej!
Idag är det bara tre veckor kvar och jag håller på att gå åt av nervositet.... Tur att jag har mycket att göra så jag inte behöver gå å tänka på det hela tiden.... -
lurk & gallina:
Mmm det är väldigt spännande! Känns så konstigt dock att verkligen ha ett datum.... Nu SKA det gå bra och bebisen SKA vara helt friskus... -
Hejsan!!
Idag är det besök hos bvc och mvc.... På bvc är det 1-årskontroll, kan ni fatta att min skrutta blir 1 år om tre veckor. Jag kan verkligen inte förstå vart tiden tagit vägen. Ellen kommer idag att träffa den läkare som gav henne den kraftigaste medicinen som gjorde att hon sov i 5 dygn efter att hon fått 3 andstopp på raken, så han har verkligen sett henne när hon var som allra sämst egentligen. Ska bli roligt att få berätta allt som hänt på sistone och se hur han reagerar på hur hon utvecklats.
Lillan i magen har boxningsträning idag å det gör så fruktansvärt ont emellanåt. Jag har problem med vansinniga smärtor i bröstkorgen, det svider och har sig. När jag trycker där det känns så gör det kanon ont, så det är inte hjärtat i allafall. Känns även som om bröstkorgen är på tok för liten nu.... HUUA! -
Ja jag blir tokig, men överlever.... Anders har gått på semester nu så jag får mycket "hjälp" med Ellen och det är underbart! VEt inte hur jag ska hinna allt innan det är dags för lillan att titta ut... galet!zagolik skrev 2009-05-27 09:37:21 följande:NO. Snart snart så är lillskruttisen nr 2 här!!! Jobbigt att du har så ont bara...
-
Hej igen!
Jag vann viktuppgångstävlingen mellan mig och Ellen med hästlängder... enligt bvc-vågen hade Ellen gått ner 50 gr medan jag på mvc ökat till 91 kg. (+12kg nu) Inget roligt när loppan inte går upp i vikt, hopplöst detta!! Annars gick det bra för oss båda.... min mage är GIGANTISK, ligger över den översta kurvan.... jag som låg så fint kring mitten de första mätningarna... 38 cm idag så hon förstod att jag har ont i revbenen, det är nästan så magen går över dem sa bm. -
hihi får slänga in en bild senare..... jobbigast att sitta eller ligga men ok när jag står så gör det ont i de nedre regionerna... men jag ska bara stå ut i 2 veckor och 5 dagar till ju så det ska nog gå bra