• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-04-21 16:15:42 följande:
    Usch så tråkigt förstår att du är lessen o förstår oxå beslutet faktiskt... måste ju säga att jag tycker att de är idioter som matar er katt!
    tankten ringde... M som pratade med henne, och hon antydde att dom vill ta hand om honom... Micke åkte direkt och hämtade honom. nu kommer vi hämta hem honom varje kväll för att markera. inte för mitt LIV kommer hon få TA MIN KATT!!! Jag har haft honom i 10 år å inte för några pengar i världen skulle HON få honom, glöm! Så, nu får vi hämta honom varje kväll och till helgen flyttar han 15 mil norrut. Blir spännande att se hur många dagar det dröjer innan hon ringer och frågar efter honom.....

nu ska jag åka och jobba. har eg inte lust, trött och allmänt depp. Tänk vad en kärring kan ställa till det. "jag har ju bara slängt ut några bullbitar åt fåglarna...." säkert! LOVAR att hon gett han mat också. suck.

Trevlig kväll tjejer!
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

go kväll tjejer. vad ni surrar! har ni inget annat för er på kvällarna?

nu är min älskade katt ute igen han går ju itne att håla instängd, han är en skogskatt som helst är ute jämt! Försökte locka in han men han ville bara busa, trots sina 10 år är han otroligt pigg! Vi får väl åka och hämta honom i morgon igen... *suck vad jobbigt det här är*

nu blir det sängen iaf. natt!

• MagdaA

morrn!

3:e natten i rad som Alex inte vkanar Det här börjar bli en vana! Sen låg vi och mös och läste bok i en halvtimme så jag fick slumra lite till

Idag ska vi på ÖF, sol ute! Ledig hela dagen men börjar jobba 17...

lurkan: spännande! Hoppas mötet med banken går bra.

• MagdaA

hej hej!

inga bäbisar än? några vänner fick bäbis igår, hon var beräknad till 9/5 så det var ju lite tidigt, men flickan vägde ändå 3,7 kg! En Matilda blev det

Varit ute på långpromenad i solen och hade tänkt att A skulle sova minst 1 timme till så jag ahnn städa, men icke... får ta städningen i etapper med hans hjälp. Hemskt eg, men jag gick en annan väg än vanligt idag för att slippa gå förbi surkärringen...ursäkta ordvalet. Ingen Oscar hemma idag, vi får hämta han i kväll om han inte dyker upp

lurkan: KUL med huset, å du, se till att J fickar nått riktigt gott så han kommer på bra tankar

• MagdaA

Lurkan: KUL! va roligt att ni äntligen hittar nått ni verkligen gillar.

lite att jag är avis på er som letar hus å har er. skulle va roligt, men DYRT! SKa inte klaga på vårt boende, läget är helt underbart och huset/gården med. Lite fix å ombyggnad så kommer det bli perfekt.

• MagdaA

morrn morrn! sol idag, härligt

thezz: kan jag få adressen till din blogg? hittar inte igen den...

• MagdaA

Lättja: för länge sen fick jag ett recept av dig på sparris-lax. det blev liggandes i en låda men hittade det för en par veckor sedan. UNDERBART gott! Tom M som är lite anti till nya grejer tyckte det var super, och A såklart. 1000 tack för receptet!

• MagdaA

Jag och Alex har varit på studiebesök Åkte en sväng till mitt jobb och klappade korna och kalvarna och tittade på alla stoooora traktorer Sen åkte vi till en jobbarkompis och köpte ägg. Sen har vivarit ute och lekt ända till lunch. Alex var så slut så han somnade på min säng innan jag hade hunnit äta klart. Blev såå ledsen när jag började böka med att klä på och lägga ut i vagnen, men nu har jag iaf fått mig en välbehövlig promenad! Har gett mig den på att få bort det sista nu innan vi ska på bröllop i juli.

Hanna: känner du inte till ung? bara ås toppa in och värma på Jag har ju alltid bott minst 30 min från pizzeria så vi har alltid värmt.

• MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-23 13:17:15 följande:
    Jo jag känner till fenomenet ugn men tycker inte att det blir gott att värma på, men men man får väl ge det en chans en dag Åhh vilken härlig dag ändå, Måns skulle älska en sån dag! traktorer o ägg han är fixerad vid båda delar
    annars tycker jag att kall pizza är rätt gott också Fast jag äter ytters sällan pizza längre, brukar smaka nån bit av M bara. Min mage kajkar ihop totalt av pizza bra iofs, det är ju inte det nyttigaste direkt, men kan vara himla gott ibland. som tur är har dom en supergod kebabsallad med fetaost där vi brukar hämta mat ibland
  • MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-23 13:30:30 följande:
    Hemmagjord pizza äter jag gärna tycker det är godare faktiskt
    ja det funkar bättre, då kan man ju välja att blanda i annat än vetemjöl också, och dra ner på ost och fett...

åh, idag är jag ledig HELA dagen och HELA kvällen, mejobbar sen fre-lör-sön-mån-tis *suck* MEN, i kväll blir det mys. M blir kvar på jobbet och fixar lite med bilen, sen när A somnat ska vi äta taco-tallrik framför tvn
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7