Pladderbebisarna Del 7
här har vi just avklarat lunchen. A åt som en häst. snart dax för middagsluren = promenad för mig och hunden.
Kickan: härligt! var har du gått nånstans?
1100:- vill kommunen ha för att man ens ska få börja med installationen av jordvärme, hutlöst!
Kickan: okej, smidigt när man kan gå hos samma och inte måste hoppa runt mellan massa olika.
jaa du, minns inte exakta summan nu....men mkt pengar blir det. som tur är slipper vi ju lägga ut hela summan nu, utan det lägg på samma lån som vi ahr på utbyggnaden, som vi betalar till M´s pappa. Eftersom vi inte äger huset kan vi inte heller ta lån för sån här.
Kickan: M´s pappa vill inte sälja nu, dessutom handlar det om så stora pengar, det är en jordbruksfastighet med åkermark ochs kog...
Hanna: okej. tänk så olika barn är, A behöver minst 1,5 timmes sömn, gärna 2,5 för att vara glad å nöjd en hel dag. kliver upp mellan 6 och 7, lägger sig 19.30
Hej på er alla! Varit med vänner hela dagen, precis kommit hem å sen ska jag iväg på jobb efter middan, full fart Kompisen vi varit hos har en pojke på 3 mån...OJ vad det suger i tarmen!!! Hoppas alla mår bra! Hinner tyvärr inte läsa i kapp.
Hanna: de där om eftervärkar stämmer, att de blir värre. min mamma berättade att hon höll på att avlida efter 7:e förlossningen.....
god eftermiddag hinner inte läsa tillbaka men ville kika in å säga hej iaf. jobbat hela dagen och ska iväg igen efter middagen. ser ut som en kaos här hemma när vi jobbar mycket och sen håller dom på med ombygnationen av värmesystemet, rörigt rörigt!
ALex sov hela natten igen! har varit några stökiga nätter den här veckan mend et går helt klart åt rätt håll! 19.30-05.30, sen låg han å mös med pappa fram till 6.10, jag var redan på jobbet sedan länge då.
nån härifrån som försökt adda mig på msn? kände inte igen adressen så jag vågade inte acceptera.
Hej hej!
heeel lång dag på jobbet, Micke är kvar och mekar med bilen hela kvällen. jag och ALex har lagat mat tillsammans så nu såtr en stor form lasagne i ugnen, börjar kurra i magen Vaknade med VÄRLDENS mensvärk i morse, har tagit dubbel dos värktabletter under fm så nu känns det hyffsat, är glad att jag tog mig till jobbet i morse, var nära på att hamna med huvudet före i toaletten.
ser att ni diskuterat längd och vikt, jag är också kort, 162 cm, var längst i klassen när jag var 12 år, men sen slutade jag växa Lika lång fortfarande som då, inte hänt ett dugg. Nu har tom min lillasyster vuxit om mig, hon är 11! Hur mkt jag väger vågar jag itne säga, för mkt, men sen är jag en sån typ som inte kan bli riktigt smal, har det där "rejäla" i generna, pappa säger att vi ska skylla på farfars finska släkt
go morron! ALEX HAR SOVIT I NATT! 20.00-6.15, inte en pip!
Varit i stan idag, handlat galonställ åt Alex med löstagbart fleecefoder, inte hunnit prova än, men jag hoppas det blir bra. 2 mössor blev det också, en till dagis och en som får hållas ren.
Börjat planera sommarens semester också, kommer bli mycket tid i bilen! Någon som vill ha påhälsning? Vi stannar gärna på lek-pauser
go kväller. sonen sover, maken sitter i soffan och hostar och jag är TRÖTT!!! Varit fullspäckad helg.
Kickan: gick messet fram? hade en mammig son som knappade på tangentbordet så jag hann inte se om det gick iväg.
jazzy: granngården brukar sälja uteburar, även vissa djuraffärer. Men kolla att det är bra och rejält nät. INTE så kallat "hönsnät" som är runda askor, det kan kaniner faktist gnaga av om dom har tillräckligt tråkigt, dessutom kan hundar och andra djur lätt riva söder det om dom vill. rejält fyrkantsnät ska det vara åt alla håll, även i botten. Annars är det inte alls svårt att bygga en bra bur själv, jag har ritningar jag kan skicka om du vill. Du har väl en händig karl?