Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Magda, det känns inte som ett alternativ när vi behöver pengarna verkligen... och onödigt när jag eg är hemma. Plus att nu har han ju eg lyftförbud i två veckor.. Så jag tycker mest han kan vara frisk om nu inte hon klarar det så man kan lassa över lite på han iaf..

• Thezzizen
    MagdaA skrev 2009-04-13 21:43:48 följande:
    THezz: mm...förstår hur du tänker. "jag är ju ändå bara hemma..." Men jag lovar, jag hade tänkt precis likadant!Vad har R gjort? tror jag missat...nån op?började fnula lite på ev syskon i kväll när jag jobbade, känns bara SÅ himla svårt. inte få bära, lyfta Alex på flera månader, skulle inte funka ju
    Jo han opade ju gallan för en vecka sen plus att de tydligen åtgärdat ett navelbråck samtidigt som ingen av oss visste om.. Men blir de båda hemma imorrn så får han a henne medan jag handlar och åker till bm. Förhoppningsvis är ju lovisa på dagis, men men det är väl ganska liten chans till det.

Åh förstår att det känns svårt med syskontänket. Så mycket för er att ta hänsyn till..

Grattis till hela natten förresten!!!
  • Thezzizen

Förstår att det känns i tarmen... Men en omöjlighet ska ni väl inte se det som, tycker jag absolut inte.. Även om det inte blir lika enkelt för er som för andra och att ni kanske behöver vänta lite längre bara.. Även om det är frustrerande..

Ska kika ner i sängen nu tänkte jag, så man kanske får sova lite inatt ialafall.... vi har fortfarande helstökiga nätter här... somallt annat just nu..

Synes i morron... gonatt

• Thezzizen

Kväller på er....

Här är det långtråkigt.... veckan har varit så jädra trist. Ingen dator, tre timmars sömn på nätterna pga en strulande dotter, en karl som trott han varit döende i sin förkylning och ja ... jag är fortfarande i allra högsta grad höggravid.. Utan en enda känning...

Fick ett mess idag av min vän i f-gruppen som var beräknad idag, de fick sin lilla flicka imorse... Vi som skulle campa på bb *suck*..

Hoppas allt är bra med er! Datorn är ju paj, men nu har karln jobbdatorn hemma över helgen iaf...
    Har inte läst ikapp och orkar nog inte med et heller, ngt viktigt?

Angie, såg ditt inlägg. Ok Vendla är en stor tjej, men hon är ju inte bara tung hon är ju verkligen låååång också... Det får man ju inte glömma (1dm längre än vår dotter ex). Och det är väl bra att hon äter, som ni säger om det är bra mat... Hon hinner nog göra sig av med massa också nu när det blir spring i benen..

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-17 20:03:10 följande:

Thezz: Baskat, jag som trodde du fått nu Hur mår du då?
    Nä du, kan kanske räkna till en sd per kväll... typ.. Fast sen igår tror jag magen sjunkit lite extra. har utan problem kunnat sov apå rygg inatt, första gången på flera månader.. Men har börjat samla på mig vätska... F_N om den inte kommer snart så man slipper dra på sig så mkt
  • Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-17 20:06:38 följande:

Thezz: Jobbigt med vätskan, man känner sig ju nog tung mot slutet! Med S samlade jag hela 10 kg bara vätska, fy sjutton!!
    Jajag samlade jättemkt med lovisa. Nu har jag ju sluppit faktiskt, tills typ en vecka sen, och sen i förrgår har det gått ett litet snäpp längre..
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-04-17 22:15:55 följande:
    För fantastiskt rolig bild på Pollys galna hår från i går morse, kolla in min blogglurksmulan.blogg.se/
    Lurka du har ju en helt underbar liten tjej!!!
  • Thezzizen

kväller tjejer..

Sitter och väntar på maten... har ingen grillkol hemma så vi fick plocka fram grillpannan istället.. Snutta sover efter att jag fick byta bajsblöja i sängen, hur ofta händer det liksom...

NO, fin mage!

Magda, skönt med sova! hoppas hoppas det kanske blir en liten vändning för er...

Hanna, man kan bli upphetsad för mycket konstigt när man blivit husägare . helt underbart är det...

• Thezzizen

Kväller...

ngen bebis idag på bf inte.. Inte en endaste känning heller faktiskt, trist nog... Dock den enda skillnaden är att bebisen trycker mer och mer neråt, ilar lite mer också. kanske hålle r på o blir ruckbar iaf, alltid något.. Men konstigt att det ilar när det säkert är 4,5 kg där inne...
    Väldigt lugnt i magen också är det...

´Dagen har tillbringats en del ute i snålblåsten, börjat återigen med lite stenläggning..

hur är det med er andra?

Och vad tror ni, hur många dagar blir det över denna gång?

• Thezzizen

Hanna och Kicka; jag vet inte, känns som om jag får stora barn bara... Lovisa vägde ju fyra..

Finns ny magbild i bloggen också om ni är intresserade.. Skulle jämföra med lovisas samma tid men kommer ju inte åt bilderna där nu, men jag tror de ser väldigt olika ut måste jag säga..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7