Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Hanna, han opereras ju på måndag o det är ju kortvecka så det blir väl bara den veckan om inget konstigt blir..

Lyxigt att leta utemöbler! Det lär inte vi göra på några år...

2007, hoppas på sol för er också!

• Thezzizen

Hanna, vi har våra balkongmöblr som är ganska fina på framsidan. Sen fick vi av en på Rs jobb förra året som han skulle slänga som vi har på altan, med dynor. Asfula men gratis! dDe får nog hänga med i år också..

• Thezzizen

Snö: vilket mysigt hus!!!!!!!!

AE, det är min dröm också, ett par rejäla vilstolar på baksidan.... hääärligt!

• Thezzizen

Sådär, nu är jag tillbaka från bm. bebisen ligger neråt men är väldans lätt att flytta på... dock tror nte jag den klarar att böka runt så mkt snart..

Sen har jag mest hunnit med att bli irriterad. på L för att hon inte ens smakar på lunchen, på mig själv som blir irriterad, på anra som skriver om en offentl8gt utan att prata med en först... så nu sitter jag här, inte ens ute i sköna solen där L nu ligger o slumrar sött.... hmmmpff

• Thezzizen

Honey, ja tänder kan man ju inte göra något åt.... tyvärr är de ju inte orsaken här precis... men men, vill man gå hungrig så får man..

Jag får väl vara nöjd om sömnen stabiliserar sig i dag iaf..

• Thezzizen

Honey, ja och ofta har jag tålamod med maten iaf bra mkt mer än R, men tydligen inte idag....

• Thezzizen

Honey, ja vi är uppe i två timmars sömn här nu. Fick ta in henne dock efter 45 minuter då hon skrek alldeles hysteriskt. men nu sover hon görtungt..

Fast då slipper vi sovandet som hon gjorde igårkväll mellan halv sex o halv sju typ. Skulle vara skönt att komma rätt i sovtiderna nu, hon verkar ju lite piggare idag dock. Får se om febern kommit tillbaka efter hon vkanat..

• Thezzizen

Sådär snutta sover nu redan, hann komma upp i över 39 igen nu innan läggdags, hon var helt färdig. Ingen middag åt hon men välling fick hon iaf i sig 150 ml..
    Har hon lika hög feber imorrn och orolig i natt ska jag nog se till så de får kika i öronen ändå..

Vi ska njuta av hemma gjorda baconburgare nu. Yummie!!!!!

• Thezzizen

Kväller på er...

Vår dator har havererat här, tur man har tillgång till Rs jobbdator ibland...

Just nu går en maskin med bebiskläder, plockade in 56-kartongen från förrådet, men inga flickkläder inte.. de får vänta! har faktiskt haft rejäla sammandragningar idag, hela två stycken, inte illa!

Lättja, vilken riktig liten sötnos!!!! jag är mer för elias, ligger ganska högt på vår lista.. Skönt att höra att allt funkar bra hittillls. jag förtränger fortf mina 2,5 vecka själv med nyföding o 18 månaders..

NO, hoppas det gick bra på vc!

hanna, får man fråga vad ni betlaade för gruppen?

Vad har ni andra gjort i helgen? igår hade vi grillpremiär hos ett par vänner, så himla gott! och en långdag i lekparken med L, uppskattat!

• Thezzizen
    jazzy skrev 2009-04-05 19:06:08 följande:
    håller med..Elias är finare... Elis låter som en gammal gubbe..
    Ja elias har jag gillat mer och mer nu faktiskt...

Även Elise på en flicka, dock heter min morfars syster det men det kan ju inte göra så mkt
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7