Pladderbebisarna Del 7
Sporadiska onda värkar o bebisen gör djävulusiskt ont så fort den rör sig....
känns som allt är pajat. o jag pallar inte 30 timmars värkar till som kanske blir n bebis..
Morron,
idag skulle jag bara knna sätta mig rakt upp o ner och stortjura hela dagen
Morron,
Damen har precis vaknat, sovmorgon för henne idag iaf... jag o R har hunnit betala räkningarna på morgonen.
Ska bli intressant o se hur jag fixar att köra en del bil idag, suck..
Ser att ni diskuterat samdaler, jag vill också ha med stängd tå till henne då hon far som en vilde ute och vi har grus här.. men det är inte det lättaste att hitta..
Hanna, jag tror som dig, blir en majbebis för oss!
2007, hoppas här iaf...
Hanna, ja inge skoj alls .. ska ju båda fram o tillbaka med dagis o till bm frma o tebakka.. Jodå jag har värkar fortfarande skitdrygt...
Var på fl igår... hade inte öppnat mig ngt mer, kvar på tre cm... men hon sa att bebisen var väl fixerad nu iaf. Så ngt verkar den ha pysslat med där inne. Får se vad bm säger idag.. Trodde jag skulle föda fyra ggr inne på maxi sen efter hon varit där och kände. Hade grymma värkar igår, men bad o alvedon o sova i soffan sen lugnade de lite..
Har bestämt mig nu för att inte stressa på ngt utan bara försöka softa. Även om dessa meningslösa värkar är så jobbiga..
Så tillbaka från dagis. Vildbattingen bara drog o började hoppa hysteriskt i deras mjukishörna, så ingen hejdåpuss där inte.
Så nu har jag bara mig själv att ansvara för...