Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

lurksmulan skrev 2009-04-25 18:36:11 följande:
    Vad händer? Ingenting, eller?
    nää, när ja kom hem fr fl igår morse hade jag värkar var fjärde mnut blödde bra o hela slemproppen gått, öppen tre cm. lade mig i badet o sen nada liksom...
    Sporadiska onda värkar o bebisen gör djävulusiskt ont så fort den rör sig....

känns som allt är pajat. o jag pallar inte 30 timmars värkar till som kanske blir n bebis..
  • Thezzizen

Morron,

idag skulle jag bara knna sätta mig rakt upp o ner och stortjura hela dagen

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-26 06:58:00 följande:
    Näää är du här med Hur mår du, el idiotfråga av mig.. hur går det o vad händer snarare???
    inte ett jädra smack... en värk var 15-20 minut i natt. blödit llite till så man nästan hoppades men nej...
    jag tror inte de kommer kunna hända mer...
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-26 07:02:31 följande:
    jameeeeeeeeeeeeeen vad segt!!Kan du inte åka in o be dem ta hinnorna (tror det föreslagits ovan)??? vad säger de på fl??Här händer iaf INGET... oxå skitkul kan jag säga...
    allvarligt funderar på o ringa o gnälla på dem..

det värsta är ju att de står i min journal att man inte ska göra ngt innan jag är ur latensfasen för att undvika föörra gången... men n skiter jaag i det..
    men om jag förhoppningsvis är kvar på tre cm, är de inte tidigt att taa hinnorna? eller ska man behöva stå ut en vecka till med ineffektiva värkar...

till råga på det börjar snutta bli förkyld också...
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-26 07:13:11 följande:
    har faktiskt ingen koll på hur tidigt man kan ta dem men man borde ju kunna ta dem nu tycker jag... mina gick ju av sig själva när jag var 5cm öppen, gick ner till 4cm då o sen öppnades jag till 10 på några minuter bara...Själv ska jag ringa min läkare imorgon o be honom "pilla" lite tror jag...
    ok, men du verkar ju ha en normal kropp som fattar hur man gör...tycker du ska begära att bli pillad på!

jag har ju bm i morrn, men fan ja vill inte ha de så här längre...
  • Thezzizen

Morron,

Damen har precis vaknat, sovmorgon för henne idag iaf... jag o R har hunnit betala räkningarna på morgonen.
    Ska bli intressant o se hur jag fixar att köra en del bil idag, suck..

Ser att ni diskuterat samdaler, jag vill också ha med stängd tå till henne då hon far som en vilde ute och vi har grus här.. men det är inte det lättaste att hitta..

Hanna, jag tror som dig, blir en majbebis för oss!

• Thezzizen

2007, hoppas här iaf...

Hanna, ja inge skoj alls .. ska ju båda fram o tillbaka med dagis o till bm frma o tebakka.. Jodå jag har värkar fortfarande skitdrygt...

Var på fl igår... hade inte öppnat mig ngt mer, kvar på tre cm... men hon sa att bebisen var väl fixerad nu iaf. Så ngt verkar den ha pysslat med där inne. Får se vad bm säger idag.. Trodde jag skulle föda fyra ggr inne på maxi sen efter hon varit där och kände. Hade grymma värkar igår, men bad o alvedon o sova i soffan sen lugnade de lite..

Har bestämt mig nu för att inte stressa på ngt utan bara försöka softa. Även om dessa meningslösa värkar är så jobbiga..

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-27 07:31:41 följande:
    jobbigt lider med dig faktist... o du, köra bil m värkar låter både dumt o farligt! tycker R ska vara hemma m dig nu...
    Det har vi verkligen inte råd med. Dagisbiten fixar jag, bara grusväg o ingen trafik...

Det är inne´i stan ja inte vill köra, men jag får se hur det känns då...jag vll att han ska fälja med så har han mäjlighet till det kanske han kan komma o hämta mig..
  • Thezzizen

Så tillbaka från dagis. Vildbattingen bara drog o började hoppa hysteriskt i deras mjukishörna, så ingen hejdåpuss där inte.
    Så nu har jag bara mig själv att ansvara för...

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-27 09:25:42 följande:
    Thezz... du kör väl inte inne i stan sen?? o hur gick det att köra nu? måste du inte stanna i värkarna??
    Just nu är det väldans väldans lugnt på värkfronten, förhoppningsvis håller det sig borta från förmiddagen (har ju varit det tidigare). Så nu var det utan problem att köra..
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7