Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

Thezz: Hur det än går med L så smälter hon det och landar, efter ett tag minns de ju inte ens tiden innan de fick syskon

• Kickan 84

Thezz: Inte lika kul när man sitter med 15 kg extra här och där efteråt

• Kickan 84

Hanna: Men du har ju inte ökat så fasligt, jag gick upp 25 kg med J

• Kickan 84

Hanna: Tyvärr knappt ens ett gram... Med S var det massor vätska och då gick jag upp totalt 16 kg. Så detta var en annan liga

• Kickan 84

Säger som de andra angiee, testa för tusan så att du vet!

Här är det ägglossning from hell, hänger ner i toan och oooont i magen, så jag tänker inte ens ta i karln. I natt hade vi S mellan oss och det var ju lika bra det

• Kickan 84

angiee:

Kan ju berätta att när jag fick mitt namn så frågade min farfar om det var något slags småländskt ko-namn (min mamma är från småland) för han tyckte att jag skulle heta Cecilia, det är ju ett riktigt namn minsann

• Kickan 84

Lurkan: Nu gillar jag mitt namn väldigt mycket, men det var inte alls roligt när man gick på lågstadiet och alla andra hette Anna och Emma.

NO:

• Kickan 84

Fast blir det inte billigare att skippa fast telefon helt och ta bredbandstelefoni istället? För bredband ska man ju ändå ha?

• Kickan 84

angiee: Jasså, det visste jag inte. Där jag bodde förut fanns enbart bredbandstel, inget vanligt jack eller något...?

• Kickan 84

Fy fan så ont jag har i magen! Är det inte ägglossning detta så vet i fåglarna, vad fan kan det annars vara? Vill sitta dubbelvikt...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7