Pladderbebisarna Del 7
Thezz: Hur det än går med L så smälter hon det och landar, efter ett tag minns de ju inte ens tiden innan de fick syskon
Thezz: Hur det än går med L så smälter hon det och landar, efter ett tag minns de ju inte ens tiden innan de fick syskon
Thezz: Inte lika kul när man sitter med 15 kg extra här och där efteråt
Hanna: Men du har ju inte ökat så fasligt, jag gick upp 25 kg med J
Hanna: Tyvärr knappt ens ett gram... Med S var det massor vätska och då gick jag upp totalt 16 kg. Så detta var en annan liga
Säger som de andra angiee, testa för tusan så att du vet!
Här är det ägglossning from hell, hänger ner i toan och oooont i magen, så jag tänker inte ens ta i karln. I natt hade vi S mellan oss och det var ju lika bra det
angiee:
Kan ju berätta att när jag fick mitt namn så frågade min farfar om det var något slags småländskt ko-namn (min mamma är från småland) för han tyckte att jag skulle heta Cecilia, det är ju ett riktigt namn minsann
Lurkan: Nu gillar jag mitt namn väldigt mycket, men det var inte alls roligt när man gick på lågstadiet och alla andra hette Anna och Emma.
NO:
Fast blir det inte billigare att skippa fast telefon helt och ta bredbandstelefoni istället? För bredband ska man ju ändå ha?
angiee: Jasså, det visste jag inte. Där jag bodde förut fanns enbart bredbandstel, inget vanligt jack eller något...?
Fy fan så ont jag har i magen! Är det inte ägglossning detta så vet i fåglarna, vad fan kan det annars vara? Vill sitta dubbelvikt...