Morrn morrn!
Inget dagis idag pga planeringsdag. Självfallet vaknar Nora helt plötsligt 6,25 vilket inte hör till vanligheten numera. Igår fick jag väcka henne vid 8 för att hinna iväg... Igår ville hon inte ens gå hem därifrån så hon trivs ju finemang där men jisses vad mycket dumheter hon lär sig där så det blir ju livat värre på hemmaplan nu. Hon är som en ekorre överallt! Men det är väl den stora nackdelen med förskolan, dom lär sig otroligt mycket men samtidigt så blir det mycket bus och dumheter. Så idag kommer kompis hit istället och leker och vi vuxna kan skvallra och pimpla kaffe...
Dock rejäl ågren, har en "tömma-kyl/frys/skafferi-omgång" så vi har inte handlat den sista månaden (förutom frukt och mjölk) så nu är det nästan öde i skåpen. Stora storhandlingen går av stapeln på lördag men det hade ju inte skadat att ha nåt vettigt hemma idag. Killen var utsänd för att köpa frukt igår och han kom hem med 2 kilo gröna bananer. *morrar* Fast allt går så smidigt med två barn nu och att man är pigg och så så blir jag så grymt irriterad på allt för tillfället. Jag har jättekort stubin och väldigt lätt till ilska alt gråt men jag misstänker att det är dom eländiga amningshormonerna som spökar.