Nej fy vad hemskt att du fått så ont tinee
Hur känns det idag? Det måste vara fruktansvärt att inte ens kunna röra sig! Förra grav var jag med om att allt låste sig en gång - la mig på golvet för att det gjorde så ont och fick bli upplyft/buren av min man för att jag alls skulle komma upp...har inte hänt denna gången än iallafall... Har du fått någon bra hjälp för foglossningen då?minns inte om du sagt något om det...
Sjöstedt: Har du en bra och förstående chef? Det känns ju självklart att du ska kuna få andra arbetsuppgifter för att klara av att jobba, blir det hp från augusti sedan då?
Ah, men det är ju klart att man kan gå upp olika mycket beroende på hur mycket man väger sedan innan..kanske jobbigt att gå upp mycket om man redan har en relativt hög startvikt? Första grav-inskrivningen låg jag på 54 kg, denna på 62 - men då vet jag att jag gått upp en hel del de första veckorna - innan grav låg jag på ca 57 kg, men som sagt, vet inte alls hur det har gått fram till nu - känns inte som att jag gått upp enormt mycket iallafall, de första två månaderna kändes det verkligen att hela jag blev enorm!men nu känns det som att det mest är magen som växer. Inte enbart såklart, men mest. Suck, varför ska man vara så fixerad vid en viktsiffra egentligen??så länge man mår bra så...